AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Hvem av disse er uten vektøkning: Serdolect Rxulti Latuda Cisordinol Zeldox Og hvem er best? Anonymkode: 009af...510 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Ikke det du spør om, men Abilify er vektnøytral. Anonymkode: 417b6...2cd 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Ser ofte folk ønsker seg antipsykotiske medisiner som er best og ikke gir vektøkning. Kanskje det ikke finnes? Kanskje de beste for deg gir vektøkning? Eller så har du kanskje flaks og greier deg med zeldox som jeg raste ned i vekt med, men som ikke funket mot psykose? 1 Siter
Glitter Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Det står vel at den har litt vektøkning, men jeg har gått ned i vekt selv om jeg har stått på Risperidon/Xeplion. Så selv om det ståt at det er vektøkning på en medisin så trenger det ikke å gjelde deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.