Glitter Skrevet 28. september Skrevet 28. september Når jeg er blitt stabil på Xeplion kan det være mulig å slutte på Litium? Har shizoaffektiv lidelse. @nachnoo 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det er det vel ingen her som kan svare på som ikke kjenner deg. Du må ta det opp med behandlerne dine. Anonymkode: c5b15...304 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Du har hatt alvorlige depresjoner. Mulig Lutium beskytter deg mer enn du tror? Anonymkode: 14e1f...c36 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har hatt alvorlige depresjoner. Mulig Lutium beskytter deg mer enn du tror? Anonymkode: 14e1f...c36 Hvor lenge har du brukt medisinen? Anonymkode: 14e1f...c36 0 Siter
nachnoo Skrevet 28. september Skrevet 28. september Jeg tørr ikke anbefale noen, som jeg ikke kjenner svært godt, å slutte på litium. Å slutte kan få meget alvorlige konsekvenser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september nachnoo skrev (6 minutter siden): Jeg tørr ikke anbefale noen, som jeg ikke kjenner svært godt, å slutte på litium. Å slutte kan få meget alvorlige konsekvenser. Hvilke konsekvenser tenker du på da? Anonymkode: 14e1f...c36 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 28. september Skrevet 28. september Er det en spesiell grunn for at du vil slutte? Jeg synes ikke det hørtes lurt ut i det hele tatt. 0 Siter
Glitter Skrevet 28. september Forfatter Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du har hatt alvorlige depresjoner. Mulig Lutium beskytter deg mer enn du tror? Anonymkode: 14e1f...c36 Ja det kan vel hende. Tenkte bare at kanskje antipsykotisk beskytter nok. AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvor lenge har du brukt medisinen? Anonymkode: 14e1f...c36 I to eller tre år. Husker ikke helt. nachnoo skrev (12 minutter siden): Jeg tørr ikke anbefale noen, som jeg ikke kjenner svært godt, å slutte på litium. Å slutte kan få meget alvorlige konsekvenser. Nei det skjønner jeg. Ok. Det vil jeg jo ikke. Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden): Er det en spesiell grunn for at du vil slutte? Jeg synes ikke det hørtes lurt ut i det hele tatt. Har bare ikke lyst til å gå på en medisin med så mange potensielle farer. Som nyrene og stoffskiftet. 0 Siter
nachnoo Skrevet 28. september Skrevet 28. september Glitter skrev (1 minutt siden): Har bare ikke lyst til å gå på en medisin med så mange potensielle farer. Som nyrene og stoffskiftet. Følg kontrollregimet til punkt og prikke. Da går det bra 🙂 0 Siter
Glitter Skrevet 28. september Forfatter Skrevet 28. september nachnoo skrev (6 minutter siden): Følg kontrollregimet til punkt og prikke. Da går det bra 🙂 Ja okei. Får fortsette med det. Vil jo ikke bli deprimert heller. Men kunne gjerne tatt en hypomani. Men skal ikke slutte uten en leges anbefaling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.