AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september Og hva var problemstillingen? Jeg har hatt min søknad inne siden juni. Depresjon (unnvikende pf) er problemstilling. Jeg jobber 50 prosent. Anonymkode: a5b24...80e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september 6mnd, schizofreni Anonymkode: 67a60...c66 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 6mnd, schizofreni Anonymkode: 67a60...c66 Hvor får man svaret? Digipost? Anonymkode: a5b24...80e 0 Siter
Glitter Skrevet 29. september Skrevet 29. september 5 måneder. Hadde på den tiden bipolar, emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse og asperger syndrom. Nå har jeg kun shizoaffektiv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september 6 måneder, bipolar og asperger. Anonymkode: 6676c...85e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september 8 måneder. Tilbakevendende depresjon. Fikk vedtaket i posten, men det er noen år siden. Mulig det sendes via Digipost nå. Anonymkode: 7792f...ee4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september 1 måned. Epilepsi, asperger og borderline (sistnevnte diagnose er idag fjernet). Anonymkode: c2a6f...09a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. september Skrevet 29. september Det gikk fort, schizofreni var diagnosen da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september stjernestøv skrev (5 timer siden): Det gikk fort, schizofreni var diagnosen da. Bra at du slapp av vente lenge:) Anonymkode: a5b24...80e 1 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Det fikk fort. Var ikke jeg som tok iniativtakerne til uføretrygd. Fikk bare ett brev i posten om å møte opp på legekontor og signere. Mange år siden. Schizofreni. Etter jeg skrev under fikk jeg trygd og etterbetaling i løpet av noen få uker. Jeg gikk ikke i noen form for behandling, ap det var en merkelig måte å bli trygdet på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.