AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september At ingen kan ha det verre enn deg selv? Jeg føler meg veldig ensom og forlatt, og at ingen forstår hvordan jeg har det. Eller har hatt det for den del. Anonymkode: 55e3e...95c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At ingen kan ha det verre enn deg selv? Jeg føler meg veldig ensom og forlatt, og at ingen forstår hvordan jeg har det. Eller har hatt det for den del. Anonymkode: 55e3e...95c Har du prøvd å forteller det til noen som står deg nær? Anonymkode: 68ed7...37b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): At ingen kan ha det verre enn deg selv? Jeg føler meg veldig ensom og forlatt, og at ingen forstår hvordan jeg har det. Eller har hatt det for den del. Anonymkode: 55e3e...95c At ingen kan ha det verre enn deg selv? I slike øyeblikk skrur jeg på nyhetene. Snakk med noen. Snakk med venner om hvordan du har det. Anonymkode: 8d393...a28 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. september Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): At ingen kan ha det verre enn deg selv? Jeg føler meg veldig ensom og forlatt, og at ingen forstår hvordan jeg har det. Eller har hatt det for den del. Anonymkode: 55e3e...95c Da tenker jeg på dem som lever i krig og elendighet. Anonymkode: 68ed7...37b 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 30. september Skrevet 30. september At ingen kan ha det værre? Nei det har jeg aldri tenkt. For det er mange som har det helt forferdelig. Tenk på de som ble torturert av IS for eksempel, eller de som sulter i Gaza og dør, som blir bombet og ikke har mat og tak over hodet? 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.