AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september Er det noen vits i å gå på en medisin (litium) når sk er utenfor det terapeutiske vinduet? Anonymkode: fd1a3...b71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen vits i å gå på en medisin (litium) når sk er utenfor det terapeutiske vinduet? Anonymkode: fd1a3...b71 Hva betyr det terapeutiske vinduet? Jeg går på litium mot depresjon, jeg har ikke bipolar. Anonymkode: 5d4a3...a0a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva betyr det terapeutiske vinduet? Jeg går på litium mot depresjon, jeg har ikke bipolar. Anonymkode: 5d4a3...a0a Utenfor der det egentlig er virksomt mot bp. Legen vil jeg skal bruke en lav dose litium inntil de andre medisinene mine, men jeg ser ikke helt poenget når sk er utenfor det terapeutiske vinduet. Anonymkode: fd1a3...b71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, 100%. Anonymkode: cc329...914 Å? Hvorfor? Anonymkode: fd1a3...b71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september Lav dose litium har selvmordsforebyggende effekt. Anonymkode: 80c06...8e7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Lav dose litium har selvmordsforebyggende effekt. Anonymkode: 80c06...8e7 Det sies så, men kan ikke helt forstå det Anonymkode: fd1a3...b71 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det sies så, men kan ikke helt forstå det Anonymkode: fd1a3...b71 Da får du stole på folk som har utdannelse i det da AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Å? Hvorfor? Anonymkode: fd1a3...b71 Forebyggende efffekt. Anonymkode: cc329...914 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. september Skrevet 30. september Har du mye selvmordstanker, hi? Anonymkode: 5d4a3...a0a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.