AnonymBruker Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Prøve den igjen, kanskje i høyere dose, og få effekt da? Eller er det nytteløst? @nachnoo? Anonymkode: 61142...a1e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Jeg tenker da på AD mot unipolar depresjon. Anonymkode: 61142...a1e 0 Siter
nachnoo Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Ja, det kan gi resultat. Dumt å gi opp et medikament før en har prøvd maksdose lenge nok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober nachnoo skrev (34 minutter siden): Ja, det kan gi resultat. Dumt å gi opp et medikament før en har prøvd maksdose lenge nok. Takk for svar. Jeg har prøvd 8-9 ulike AD uten effekt under innleggelser, men jeg mener at det ble kortvarig og ikke så høye doser. Anonymkode: 61142...a1e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober 11 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar. Jeg har prøvd 8-9 ulike AD uten effekt under innleggelser, men jeg mener at det ble kortvarig og ikke så høye doser. Anonymkode: 61142...a1e Blir du noe mindre deprimert av å være innlagt da? Anonymkode: 550c2...ae9 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2025 den 23.35): Takk for svar. Jeg har prøvd 8-9 ulike AD uten effekt under innleggelser, men jeg mener at det ble kortvarig og ikke så høye doser. Anonymkode: 61142...a1e Jeg mener å ha lest at noen antidepressiva kan bruke opp mot 4-6 uker før en kan se sikkert virkningen av en medisin. Jeg har selv gått på en annen medisingruppe, der virkningen først kom etter 2 og 4 måneder. Jeg har selv positiv erfaring med det du etterspør, men det gjelder Atarax (eldre antihistamin) mot søvn. Første gang ca. 18 år tidligere, hadde den ingen virkning. Jeg har nå brukt den som primær søvnhjelp i litt mer enn 5 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.