UtakknemligDiva Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Jeg føler aldri den tar slutt! For en bortkastet ferie! Hvordan kan folk være så glade for å ta ferie? Jeg føler alt var bare bortkastet. Jeg går hver dag og klarer ikke velge hva jeg skal. Legger plane og tenker at da og da gjør jeg det. Så tenkte jeg dagstur til Berlin, men så nær datoer og spontant blir det fort litt mer for en billett jeg så for meg bare for en dagstur. Samme med København og Stockholm. Eller er andre europeiske stedene. Blir også sliten i hodet av å ikke klare å lande på noe! I tillegg til at jeg blir mer og mer irritert på hvor mislykket ferien min var. Jeg er ikke som andre som har en familie de bruker tid med. Jeg var hos familien 2 uker hvor den første egentlig var nok. Pga stedet. Jeg har ikke en familie som vil reise langt. De er bare i den hersens bygda. Broren min velger også det som destinasjon når han har ferie. Jeg er den eneste som vil andre ting, men har ingen å gjøre det med. Hadde en bekjent som kunne ta meg med til utlandet mandag,men det flyet gikk så tidlig at jeg ikke turte å delta. Jeg stod opp 4 den morgenen, men så ødelagt jeg vet så rakk jeg det ikke. Søvn er også noe som ødelegger liv. Nå har enda en dag godt og jeg virkelig sliter med å nyte dagene. Helvetes ferie! Jeg skrev til legen, han ringte meg i går. Han syntes jo det er dumt at ferien min ble sånn. Men det er liksom ikke så mye han får gjort heller. 0 Siter
Vhanja Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Nå må du gi deg. Du er bare negativ, kjeftete og sutrete i alt du skriver. Hjelper det deg? Får det deg til å føle deg bedre? Jeg begriper ikke at noen kan være så utelukkende negativ. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober 2 hours ago, UtakknemligDiva said: Jeg føler aldri den tar slutt! For en bortkastet ferie! Hvordan kan folk være så glade for å ta ferie? Jeg føler alt var bare bortkastet. Jeg går hver dag og klarer ikke velge hva jeg skal. Legger plane og tenker at da og da gjør jeg det. Så tenkte jeg dagstur til Berlin, men så nær datoer og spontant blir det fort litt mer for en billett jeg så for meg bare for en dagstur. Samme med København og Stockholm. Eller er andre europeiske stedene. Blir også sliten i hodet av å ikke klare å lande på noe! I tillegg til at jeg blir mer og mer irritert på hvor mislykket ferien min var. Jeg er ikke som andre som har en familie de bruker tid med. Jeg var hos familien 2 uker hvor den første egentlig var nok. Pga stedet. Jeg har ikke en familie som vil reise langt. De er bare i den hersens bygda. Broren min velger også det som destinasjon når han har ferie. Jeg er den eneste som vil andre ting, men har ingen å gjøre det med. Hadde en bekjent som kunne ta meg med til utlandet mandag,men det flyet gikk så tidlig at jeg ikke turte å delta. Jeg stod opp 4 den morgenen, men så ødelagt jeg vet så rakk jeg det ikke. Søvn er også noe som ødelegger liv. Nå har enda en dag godt og jeg virkelig sliter med å nyte dagene. Helvetes ferie! Jeg skrev til legen, han ringte meg i går. Han syntes jo det er dumt at ferien min ble sånn. Men det er liksom ikke så mye han får gjort heller. Har du hatt veldig lang ferie? Finn på noe da. Ta en tur med toget til Bergen og nyt utsikten til flott natur i høstfarger. Anonymkode: 86ba5...106 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Vhanja skrev (10 minutter siden): Nå må du gi deg. Du er bare negativ, kjeftete og sutrete i alt du skriver. Hjelper det deg? Får det deg til å føle deg bedre? Jeg begriper ikke at noen kan være så utelukkende negativ. Tror det er et spill hun bedriver.. Anonymkode: e9641...ae5 0 Siter
Everybody Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Vhanja skrev (10 minutter siden): Nå må du gi deg. Du er bare negativ, kjeftete og sutrete i alt du skriver. Hjelper det deg? Får det deg til å føle deg bedre? Jeg begriper ikke at noen kan være så utelukkende negativ. Hun er en Utakknemlig Diva. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 2. oktober Forfatter Skrevet 2. oktober Vhanja skrev (43 minutter siden): Nå må du gi deg. Du er bare negativ, kjeftete og sutrete i alt du skriver. Hjelper det deg? Får det deg til å føle deg bedre? Jeg begriper ikke at noen kan være så utelukkende negativ. Det er ikke noe spørsmål om det hjelper. Ferie er noe vi må ha. Den minner meg på hvor ensom jeg egentlig er. Jeg kan ikke forvente at de få jeg har (i nærheten) skal kaste alt de har i hendene og bli med meg. Jeg føler jeg må gjøre alt alene. Har ingen venninner som er så nære at vi bare kan reise og ha det fint sammen. Jeg er misfornøyd med at jeg ikke har klart mer. Jeg blir aldri ulik nokk den jeg alltid har vært. Hva skal jeg være så glad for med denne ferien? Har bare følt meg ensom mesteparten av tiden og alt har vært kjedelig. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober UtakknemligDiva skrev (12 minutter siden): Ferie er noe vi må ha. Hvem sier at det er noe vi må ha? 0 Siter
Edna K Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober UtakknemligDiva skrev (22 minutter siden): Det er ikke noe spørsmål om det hjelper. Ferie er noe vi må ha. Den minner meg på hvor ensom jeg egentlig er. Jeg kan ikke forvente at de få jeg har (i nærheten) skal kaste alt de har i hendene og bli med meg. Jeg føler jeg må gjøre alt alene. Har ingen venninner som er så nære at vi bare kan reise og ha det fint sammen. Jeg er misfornøyd med at jeg ikke har klart mer. Jeg blir aldri ulik nokk den jeg alltid har vært. Hva skal jeg være så glad for med denne ferien? Har bare følt meg ensom mesteparten av tiden og alt har vært kjedelig. Som tobarnsmor og gift er jeg veldig misunnelig på deg! Du har friheten, roen og livet jeg bare kan drømme om. Her kan jeg ikke tisse en gang, uten at ungene mine maser. Jeg har også en aktiv og svært engasjert mann, som er en super far for ungene. Men likevel så tar barna og familien as hele livet vårt. Alle ferier, planer, kvelder og helger er planlagt rundt ungene. Og alenetid fins ikke! Jeg var akkurat som deg for noen år tilbake. I perioden 2014-2020 bodde jeg alene, var singel og hadde kun jobben og leiligheten jeg eide, som eneste forpliktelse. Og det var så digg! Jeg burde aldri ha gått i barn og familie fella! Men det visste jeg ikke da. Jeg følte meg også mislykka da, fordi jeg ikke har det såkalte familielivet, med hus, bil, mann og barn. Men fy søren jeg angrer innimellom! Selvom jeg elsker barna over alt på jord, så er de et altomfattende livslangt prosjekt. Så nyt det du har! Du aner ikke hvor tøft det er å stå på den andre siden av gjerdet… 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 2. oktober Forfatter Skrevet 2. oktober psykedeliker skrev (1 time siden): Hvem sier at det er noe vi må ha? loven 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 2. oktober Forfatter Skrevet 2. oktober Edna K skrev (57 minutter siden): Som tobarnsmor og gift er jeg veldig misunnelig på deg! Du har friheten, roen og livet jeg bare kan drømme om. Her kan jeg ikke tisse en gang, uten at ungene mine maser. Jeg har også en aktiv og svært engasjert mann, som er en super far for ungene. Men likevel så tar barna og familien as hele livet vårt. Alle ferier, planer, kvelder og helger er planlagt rundt ungene. Og alenetid fins ikke! Jeg var akkurat som deg for noen år tilbake. I perioden 2014-2020 bodde jeg alene, var singel og hadde kun jobben og leiligheten jeg eide, som eneste forpliktelse. Og det var så digg! Jeg burde aldri ha gått i barn og familie fella! Men det visste jeg ikke da. Jeg følte meg også mislykka da, fordi jeg ikke har det såkalte familielivet, med hus, bil, mann og barn. Men fy søren jeg angrer innimellom! Selvom jeg elsker barna over alt på jord, så er de et altomfattende livslangt prosjekt. Så nyt det du har! Du aner ikke hvor tøft det er å stå på den andre siden av gjerdet… Har du glemt hvor tøft det er å føle at man bare eksisterer? Jeg skal se hva jeg skal finne på. Men nå er min sjef også ekstremt dårlig til å gi ting konkret og skriftlig. Jeg vet faktisk ikke hvilken dato jeg begynner på jobb. «du har i hvert fall ferie ut denne uken». Jaja, lett å planlegge. Enten må jeg spørre om å få begynne tidligere, enten må jeg reise alene et sted…. men er så redd for å føle meg ensom.. er det verdt det? 1 Siter
psykedeliker Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober UtakknemligDiva skrev (3 timer siden): loven Hvilken lov? 0 Siter
laban Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober psykedeliker skrev (3 timer siden): Hvilken lov? https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1988-04-29-21 Arbeidslivet her i landet er lovregulert. Det er heldigvis ikke sjefens eller eierens luner og innfall som avgjør om/når de ansatte skal få ferie. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Du kan velge selv å jobbe på andre måter. Melde deg frivillig i utallige organisasjoner. Jeg har full forståelse for at ferie kan være noe dritt, men det er ditt valg å ikke jobbe, du kan utmerket jobbe ulønnet. Anonymkode: 00bf6...ab6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Du må virkelig hate deg selv siden du er så livredd for å være alene med tankene dine. Anonymkode: ed499...9d3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Tenk å bruke fritiden sin på å skape en karakter på doktor online. Lurer på hva slags diagnose det er Anonymkode: 823e1...455 0 Siter
Vendi Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tenk å bruke fritiden sin på å skape en karakter på doktor online. Lurer på hva slags diagnose det er Anonymkode: 823e1...455 Trenger det å være noen diagnose da? Det er vel bare fint å skrive med brukernavn sånn at man kan bli litt "kjent med" de forskjellige. Da blir det f.eks også lettere å både få og gi hjelp når man har et slags bakgrunnsteppe. Endret 3. oktober av Vendi 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tenk å bruke fritiden sin på å skape en karakter på doktor online. Lurer på hva slags diagnose det er Vondt I Viljen™? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Tålmodig lege du har. Hva skal han gjøre med at folk kjeder seg og er ensomme i ferien? Unødvendig å ta opp tidens hans(?) på den måten, som fastlege har han garantert hundre andre ting som er viktigere. Anonymkode: 07d1b...e4b 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 3. oktober Forfatter Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tålmodig lege du har. Hva skal han gjøre med at folk kjeder seg og er ensomme i ferien? Unødvendig å ta opp tidens hans(?) på den måten, som fastlege har han garantert hundre andre ting som er viktigere. Anonymkode: 07d1b...e4b Jeg gjorde fordi flere bekjente av meg ba meg kontakte han! så for en gang skyld gjorde jeg som andre sa. Jeg bare skrev til han. Han var den som ringte! 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 3. oktober Forfatter Skrevet 3. oktober I dag fikk jeg vite av sjefen at jeg har 6 dager til! Jeg er så sint! Det er heller ikke mulig å avbryte faenskapet. Jeg må altså ha denne jævla ferien! Det skulle vært frivillig med ferie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.