Gå til innhold

Hersens ferie altså

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, Edna K said:

Som tobarnsmor og gift er jeg veldig misunnelig på deg! Du har friheten, roen og livet jeg bare kan drømme om. Her kan jeg ikke tisse en gang, uten at ungene mine maser. Jeg har også en aktiv og svært engasjert mann, som er en super far for ungene. Men likevel så tar barna og familien as hele livet vårt. Alle ferier, planer, kvelder og helger er planlagt rundt ungene. Og alenetid fins ikke!

Jeg var akkurat som deg for noen år tilbake. I perioden 2014-2020 bodde jeg alene, var singel og hadde kun jobben og leiligheten jeg eide, som eneste forpliktelse. Og det var så digg! Jeg burde aldri ha gått i barn og familie fella! Men det visste jeg ikke da. Jeg følte meg også mislykka da, fordi jeg ikke har det såkalte familielivet, med hus, bil, mann og barn. Men fy søren jeg angrer innimellom! Selvom jeg elsker barna over alt på jord, så er de et altomfattende livslangt prosjekt. Så nyt det du har! Du aner ikke hvor tøft det er å stå på den andre siden av gjerdet…

Du aner virkelig ingenting om hvor jævlig det er å være alene og ensom over flere år. Du har FRIVILLIG skaffet deg barn og mann. Det er derimot ikke frivillig å være singel og barnløs når man har alvorlige psykiske problemer. 

Anonymkode: a8d50...e4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du aner virkelig ingenting om hvor jævlig det er å være alene og ensom over flere år. Du har FRIVILLIG skaffet deg barn og mann. Det er derimot ikke frivillig å være singel og barnløs når man har alvorlige psykiske problemer. 

Så hvorfor går du ikke bare ut og finner deg en partner hvis det er så ille å være singel som du insinuerer her? Du treffer helt sikkert noen på de talløse datingappene som finnes der ute. Du finner garantert også en like som forstår deg fordi hen også sliter. Du har ingen unnskyldning til å ikke prove. 

Anonymkode: e9641...ae5

AnonymBruker
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Så hvorfor går du ikke bare ut og finner deg en partner hvis det er så ille å være singel som du insinuerer her? Du treffer helt sikkert noen på de talløse datingappene som finnes der ute. Du finner garantert også en like som forstår deg fordi hen også sliter. Du har ingen unnskyldning til å ikke prove. 

Anonymkode: e9641...ae5

Jeg har mer enn nok med mine egne problemer. Det er ikke alle som er i en psykisk bra tilstand til å ha kjæreste. 

Skrevet
45 minutes ago, UtakknemligDiva said:

I dag fikk jeg vite av sjefen at jeg har 6 dager til! Jeg er så sint! Det er heller ikke mulig å avbryte faenskapet. Jeg må altså ha denne jævla ferien! Det skulle vært frivillig med ferie. 

Blir det fem ukers ferie da totalt?

Anonymkode: 86ba5...106

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Blir det fem ukers ferie da totalt?

Anonymkode: 86ba5...106

Ja fordi jeg ikke har hatt ferie i år. Skulle noe, men så gikk det ikke etter planen så har jeg bare vært mer deprimert en på lenge. Så det har vært 5 helt bortkasta uker. Skulle gitt bort hele ferien, men ferie er jo en personlig ting…. men fy for noen grusomme uker. Skal ikke ferie nytes? Her er det motsatt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...