Vendi Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober (endret) Jeg byttet til Risperdal siden jeg gikk så mye opp i vekt av Zyprexa. Zyprexa ga meg skikkelig ulvehunger. Etter at jeg byttet har jeg klart å gå ned igjen, og jeg vil si at det ikke har vært noe problem. Jeg har hatt et normalt forhold til mat. Dette er snart ett år siden, men nå de siste ukene har jeg begynt å få en veldig sult igjen og har lagt på meg 2-3 kg på relativt kort tid nå. Er nå litt redd for at jeg kommer til å gå opp mye igjen.. Lurer litt på om det er sannsynlig at kroppen min har begynt å respondere annerledes på stoffet? Endret 2. oktober av Vendi 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Vendi skrev (44 minutter siden): Jeg byttet til Risperdal siden jeg gikk så mye opp i vekt av Zyprexa. Zyprexa ga meg skikkelig ulvehunger. Etter at jeg byttet har jeg klart å gå ned igjen, og jeg vil si at det ikke har vært noe problem. Jeg har hatt et normalt forhold til mat. Dette er snart ett år siden, men nå de siste ukene har jeg begynt å få en veldig sult igjen og har lagt på meg 2-3 kg på relativt kort tid nå. Er nå litt redd for at jeg kommer til å gå opp mye igjen.. Lurer litt på om det er sannsynlig at kroppen min har begynt å respondere annerledes på stoffet? Hmm jeg tror kanskje det er usannsynlig. Men jeg er ikke ekspert. Har du startet på noen andre i tillegg? Har du problemer med stress spising? Tror det er en annen årsak til det. 0 Siter
Vendi Skrevet 2. oktober Forfatter Skrevet 2. oktober Den forsvunne diamanten skrev (1 time siden): Hmm jeg tror kanskje det er usannsynlig. Men jeg er ikke ekspert. Har du startet på noen andre i tillegg? Har du problemer med stress spising? Tror det er en annen årsak til det. Takk for svar. Nei, er ingen endring i medisinene. Kanskje det bare er resultat av psykisk ubalanse siste tid, som du er inne på. 0 Siter
Glitter Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Vendi skrev (8 timer siden): Takk for svar. Nei, er ingen endring i medisinene. Kanskje det bare er resultat av psykisk ubalanse siste tid, som du er inne på. Tror også det. Det høres usannsynlig ut at du plutselig etter ett år skulle begynne å reagere. Jeg har for øvrig samme erfaring som deg. Da jeg kom ned I dose på Leponex og opp i Risperidon så klarte jeg å begynne å gå ned i vekt. 0 Siter
Vendi Skrevet 3. oktober Forfatter Skrevet 3. oktober Glitter skrev (3 timer siden): Tror også det. Det høres usannsynlig ut at du plutselig etter ett år skulle begynne å reagere. Jeg har for øvrig samme erfaring som deg. Da jeg kom ned I dose på Leponex og opp i Risperidon så klarte jeg å begynne å gå ned i vekt. Ja, egentlig virker det ganske usannsynlig, men tenkte bare å høre. Men jeg har nok trøstespist pga dårlig periode. Interessant. Så bra at du klarer det da 0 Siter
Glitter Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Vendi skrev (22 minutter siden): Ja, egentlig virker det ganske usannsynlig, men tenkte bare å høre. Men jeg har nok trøstespist pga dårlig periode. Interessant. Så bra at du klarer det da Håper du blir bedre snart. ❤️ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.