Gå til innhold

Finnes det en skjult tråd om meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg er bekymret for at det finnes en skjult tråd om meg her på forumet. Jeg er også bekymret for at helsevesenet har et skjult journalnotat om meg. Med negativ snakk. 

Det tar en del energi å gruble over. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 195fc...3bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får du hjelp for paranoiatankene dine?

Anonymkode: 85540...a4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får du hjelp for paranoiatankene dine?

Anonymkode: 85540...a4f

Hva skal jeg si? At jeg tror et helt forum snakker bak min rygg? Jeg har spurt angående skjult journal, men de sa bare at det gjør det ikke. Også byttet de tema. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er også bekymret for at helsevesenet har et skjult journalnotat om meg.

Det må være den såkalte skyggejournalen. Hvem fortalte deg om den?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Det må være den såkalte skyggejournalen. Hvem fortalte deg om den?

Hva mener du?

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du?

Jeg bare lurer på hvem som har fortalt deg at det finnes en skjult journal. Eller er det noe du har tenkt deg frem til selv?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jeg bare lurer på hvem som har fortalt deg at det finnes en skjult journal. Eller er det noe du har tenkt deg frem til selv?

Åja. Nei ingen har sagt det. Bortsett fra at i 2018 ble et notat skjult for innsyn. Så vet at de kan lage sånne notat.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åja. Nei ingen har sagt det. Bortsett fra at i 2018 ble et notat skjult for innsyn. Så vet at de kan lage sånne notat.

Det betyr ikke at det finnes en hel skjult journal, men hvorfor ble notatet skjult for innsyn? Uansett velger du selv hvilken informasjon du vil gi fra deg.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Det betyr ikke at det finnes en hel skjult journal, men hvorfor ble notatet skjult for innsyn? Uansett velger du selv hvilken informasjon du vil gi fra deg.

Tror det var en voldsrisiko-vurdering. 

Skrevet

Ja, vi snakker mye om deg her. 

Anonymkode: 43347...df0

Skrevet

Tror du skal slappe av med de tankene dine. Er verre med meg. 

Anonymkode: b3484...e5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva skal jeg si? At jeg tror et helt forum snakker bak min rygg? Jeg har spurt angående skjult journal, men de sa bare at det gjør det ikke. Også byttet de tema. 

Ja. Si akkurat hva du tenker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...