Gå til innhold

Har det vanskelig uten grunn, så føler jeg ikke har rett til å føle at det er vanskelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er deprimert og sliter også med selvmordstanker. Føler meg så dum som ikke klarer å bare ta meg sammen, samtidig som at jeg føler at jeg ikke har rett til å føle at jeg har det vanskelig fordi der ikke er en spesifikk grunn til at jeg har det vanskelig. Dette gjør det også vanskelig å be om og ta i mot hjelp. For tenk på alle de som virkelig sliter?

Anonymkode: 4bc0b...2e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føler du at du har det vanskelig? 

Anonymkode: 57c94...7b7

AnonymBruker
Skrevet

Det å føle at man ikke fortjener hjelp er et vanlig symptom. Så det at du føler på det er et tegn i seg selv på at du faktisk er syk.

Og det vil uansett alltid være noen som har det verre enn deg. 

Anonymkode: fb325...04d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...