Gå til innhold

Stusset noe veldig i første time hos psykiater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte psykiater for første gang. Ble litt sånn intervju-situasjon siden han skulle danne seg et bilde og bygge en profil på meg. 

Så spør han meg om personnumrene til de voksne barna mine. Jeg oppgav dem, men tenker nå etterpå at det ikke var greit å spørre om. Hva skal psykiateren min med mine barns personnummer? Noen som vet? 

Anonymkode: 54734...f51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 minutes ago, AnonymBruker said:

Møtte psykiater for første gang. Ble litt sånn intervju-situasjon siden han skulle danne seg et bilde og bygge en profil på meg. 

Så spør han meg om personnumrene til de voksne barna mine. Jeg oppgav dem, men tenker nå etterpå at det ikke var greit å spørre om. Hva skal psykiateren min med mine barns personnummer? Noen som vet? 

Han spurte om personnummer og ikke fødselsdato?

Anonymkode: 7df29...7fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han spurte om personnummer og ikke fødselsdato?

Anonymkode: 7df29...7fc

Ja, var hele personnummeret. Fødsels- og personnummer 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kan det være fordi dem er pårørende?

Anonymkode: 75dbe...66a

AnonymBruker
Skrevet

Spør hvorfor i neste time?

Anonymkode: 780e0...420

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan det være fordi dem er pårørende?

Anonymkode: 75dbe...66a

Ja, var i forbindelse med det. Men rart han trengte hele personnummeret bare fordi de er pårørende 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spør hvorfor i neste time?

Anonymkode: 780e0...420

Ja, kan spørre

Skrevet

Kan være fordi de må ha det hvis de skal rapportere videre til barnevernet. 

Anonymkode: afe78...009

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...