Gå til innhold

Umotivert latter av mani.

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Jeg hadde en periode i over en uke mens jeg hadde mani der jeg lo veldig veldig mye. Jeg lo av at det regnet, jeg lo av helt vanlige ting, og kunne le hvis det var mange mennesker rundt meg. Legen kalte det for umotivert latter. Det var ikke mulig å stanse latteren, den var høy, forstyrrende og helt ute av kontekst. Jeg kunne ligge på rommet med lyset av mens jeg stirret i veggen. Men jeg lo av mine egne tanker og fortsatt å le mens jeg lå i sengen. Anfallene kunne vare over en time, og flere ganger daglig. Etter hvert som kroppen ble sliten av å le kunne det bli endret til høylytt gråting. Når jeg fikk vival til å roe meg ned husker jeg at jeg nesten ikke klarte å svelge det og spyttet det ut fordi jeg lo så mye. Fikke det i meg til slutt da. Drakk jeg noe så kunne det komme ut av nesa pga latter. Dette gikk jo over når medisinene begynte å virke. Men det pågikk ganske lenge og det var en av de mer rare tingene jeg har opplevd mens jeg har vært syk. Er det andre som har opplevd noe lignende? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du var vel glad da for etter eller annet innerst inne. 

Anonymkode: 63104...b21

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du var vel glad da for etter eller annet innerst inne. 

Hmm ja man kan jo tenke det, men jeg var jo egt ikke glad for noe. Ja jeg var jo euforisk men tror ikke det var noe indre grunn.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Den forsvunne diamanten said:

Hmm ja man kan jo tenke det, men jeg var jo egt ikke glad for noe. Ja jeg var jo euforisk men tror ikke det var noe indre grunn.

Hva har du gjort i dagene/ukene før dette begynte? 

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva har du gjort i dagene/ukene før dette begynte? 

Var veldig deprimert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...