Den forsvunne diamanten Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Jeg hadde en periode i over en uke mens jeg hadde mani der jeg lo veldig veldig mye. Jeg lo av at det regnet, jeg lo av helt vanlige ting, og kunne le hvis det var mange mennesker rundt meg. Legen kalte det for umotivert latter. Det var ikke mulig å stanse latteren, den var høy, forstyrrende og helt ute av kontekst. Jeg kunne ligge på rommet med lyset av mens jeg stirret i veggen. Men jeg lo av mine egne tanker og fortsatt å le mens jeg lå i sengen. Anfallene kunne vare over en time, og flere ganger daglig. Etter hvert som kroppen ble sliten av å le kunne det bli endret til høylytt gråting. Når jeg fikk vival til å roe meg ned husker jeg at jeg nesten ikke klarte å svelge det og spyttet det ut fordi jeg lo så mye. Fikke det i meg til slutt da. Drakk jeg noe så kunne det komme ut av nesa pga latter. Dette gikk jo over når medisinene begynte å virke. Men det pågikk ganske lenge og det var en av de mer rare tingene jeg har opplevd mens jeg har vært syk. Er det andre som har opplevd noe lignende? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Du var vel glad da for etter eller annet innerst inne. Anonymkode: 63104...b21 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 4. oktober Forfatter Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du var vel glad da for etter eller annet innerst inne. Anonymkode: 63104...b21 Hmm ja man kan jo tenke det, men jeg var jo egt ikke glad for noe. Ja jeg var jo euforisk men tror ikke det var noe indre grunn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober 1 hour ago, Den forsvunne diamanten said: Hmm ja man kan jo tenke det, men jeg var jo egt ikke glad for noe. Ja jeg var jo euforisk men tror ikke det var noe indre grunn. Hva har du gjort i dagene/ukene før dette begynte? Anonymkode: 63104...b21 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 4. oktober Forfatter Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva har du gjort i dagene/ukene før dette begynte? Anonymkode: 63104...b21 Var veldig deprimert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Jeg har opplevd det ved hypomani og blandet hypoman/depressiv episode. Føles veldig rart. Anonymkode: 0c642...eeb 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har opplevd det ved hypomani og blandet hypoman/depressiv episode. Føles veldig rart. Anonymkode: 0c642...eeb Ja det gjør det. Veldig merkelig opplevelse. 0 Siter
krøll9 Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Ja. Jeg har opplevd dette. En gang for mange år siden hvor det var sånn konstant en dag eller to. Og for halvannet år siden da jeg re-startet på ssri i enkelte korte øyeblikk ca. 30 minutter etter doseinntak. Husker det som en deilig følelse, men var vel litt over the top kanskje. 1 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6. oktober Forfatter Skrevet 6. oktober krøll9 skrev (31 minutter siden): Ja. Jeg har opplevd dette. En gang for mange år siden hvor det var sånn konstant en dag eller to. Og for halvannet år siden da jeg re-startet på ssri i enkelte korte øyeblikk ca. 30 minutter etter doseinntak. Husker det som en deilig følelse, men var vel litt over the top kanskje. Takk for at du deler høres veldig slitsomt ut at det varte så lenge! 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6. oktober Forfatter Skrevet 6. oktober Marye skrev (20 minutter siden): Ja har opplevd det ❤️ 0 Siter
Marye Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden): ❤️ jeg holdt på å krepere av latter på restaurant og buss og da jeg fikk massasje holdt meg på å flire meg dønn ihjel, massøren bare kaldte meg PISSKOPAT (tyrkisk for psyko) så kjentes det ut som jeg fikk orgasme da frisøren vasket håret mittt 0 Siter
krøll9 Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Den forsvunne diamanten skrev (På 6.10.2025 den 20.32): Takk for at du deler høres veldig slitsomt ut at det varte så lenge! Jeg var euforisk så det opplevdes bare morsomt. Lo jo ikke konstant i 2 dager heller, men var på en måte veldig lett trigget til å le. Kunne vel være hva som helst skulle jeg tro. Synes du det har vært plagsomt? Hvordan går det nå? 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 8. oktober Forfatter Skrevet 8. oktober krøll9 skrev (9 timer siden): Jeg var euforisk så det opplevdes bare morsomt. Lo jo ikke konstant i 2 dager heller, men var på en måte veldig lett trigget til å le. Kunne vel være hva som helst skulle jeg tro. Synes du det har vært plagsomt? Hvordan går det nå? Jeg synes det var mest gøy men også slitsomt. Det går bedre med meg nå, er stabil 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.