nachnoo Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Jeg tar utgangspunkt i at andre er ok inntil de evt viser noe annet. 5 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober De fleste er onde til det motsatte er bevist. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Jeg er skeptisk til andre. Men jeg bryr meg ikke om det. Anonymkode: 92da1...cff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Samme som nachnoo. Anonymkode: cae3f...b57 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober nachnoo skrev (14 timer siden): Jeg tar utgangspunkt i at andre er ok inntil de evt viser noe annet. Hvor lav terskel har du for å dømme andre til å være noe annet? Anonymkode: cd996...db7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Jeg velger å tolke folk positivt og at de mener godt. Det gjør igjen meg og min egen helse svært godt. Anonymkode: 8d8d3...7da 1 Siter
Grendel Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Jeg antar at de fleste vil meg vel, og det stemmer nesten alltid. Jeg har ganske høy terskel for å tenke dårlig om andre. Det er ikke nok med en frekk kommentar for eksempel. 3 Siter
Osten Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Jeg tenker at de aller fleste andre er greie ok personer som det er interessant å bli kjent med. Jeg har lært at man aldri skal forhåndsdømme noen. 1 Siter
Everybody Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Å tro at de fleste er gode mennesker som vil deg vel er utrolig naivt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Everybody skrev (43 minutter siden): Å tro at de fleste er gode mennesker som vil deg vel er utrolig naivt. Å? På ekte? Anonymkode: cae3f...b57 0 Siter
Everybody Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Å? På ekte? Anonymkode: cae3f...b57 Nei ikke på ekte. 0 Siter
nachnoo Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2025 den 11.09): Hvor lav terskel har du for å dømme andre til å være noe annet? Anonymkode: cd996...db7 Vanskelig å beskrive utfyllende. Kriminalitet, det å være uberettiget ubehagelig for andre og det å stadig lage konflikter, er handlinger som gjør meg skeptisk. Skeptisk er første stadium bort fra ok. Det kan jo være en tilfeldighet eller engangstilfelle. Men hvis det gjentar seg som et mønster, er neste stadium "ikke helt ok". 0 Siter
Ekstra Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Everybody skrev (På 5.10.2025 den 15.17): Å tro at de fleste er gode mennesker som vil deg vel er utrolig naivt. Jeg tror man får et mye bedre liv om man stort sett har en positiv innstilling til andre mennesker. Man kan bli skuffet i mellom, men det er det verdt. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Folk er opptatte av normer og faker livet og klarer ikke å ta egne, frie valg. Jeg liker de som tenker/går utenfor a4-boksen. De fleste gjør ikke det og jg orker ikke å være med disse samfunnsriktige, normfolkene. Anonymkode: d5716...bd4 1 Siter
Kayia Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Jeg deler @nachnoo, @Grendel og @Ekstra sine holdninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.