munchin Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Her har det gjort store skader på relasjonen til yngste (begge ungdommer). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Jeg har heldigvis innsikt nok til å skjønne at jeg er for dårlig til å ha barn så barn skaffer jeg meg ikke før jeg har vært helt frisk i noen år. Anonymkode: f29e3...f69 0 Siter
munchin Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har heldigvis innsikt nok til å skjønne at jeg er for dårlig til å ha barn så barn skaffer jeg meg ikke før jeg har vært helt frisk i noen år. Anonymkode: f29e3...f69 Jeg ble først syk da barna var 12 og 16 år. Frisk som en fisk før det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Jeg har et godt forhold til mine voksne barn og vi hadde et godt forhold når de vokste opp, ikke alltid jeg kunne ta meg av dem men når jeg gjorde det var det bra. 0 Siter
Glitter Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Har et godt forhold til de. De er veldig kosen og kontaktsøkende. Men vi har mistet utrolig mye tid og de har igjen og igjen måttet se en syk mor. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Vi har et nært og godt forhold nå vil jeg si. Men da det stod på som verst var jeg så godt som fraværende. Det vil være en del av begges baggasje for alltid. Men vi har pratet masse om det. Men jeg kan ikke være like aktivt tilstede i hans liv som jeg ønsker. Jeg preges for mye av sykdom til å ha overskudd til å gjøre mange ting i hverdagen. Men vi får tid til det viktigste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har heldigvis innsikt nok til å skjønne at jeg er for dårlig til å ha barn så barn skaffer jeg meg ikke før jeg har vært helt frisk i noen år. Anonymkode: f29e3...f69 Så fint innlegg. Og ha så mye innsikt i at et barn har behov for en frisk og stabil forelder er en god egenskap. Å tro at barn ikke blir påvirket av en psykisk syk foreldre er ganske naivt. Anonymkode: 62491...2e4 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så fint innlegg. Og ha så mye innsikt i at et barn har behov for en frisk og stabil forelder er en god egenskap. Å tro at barn ikke blir påvirket av en psykisk syk foreldre er ganske naivt. Anonymkode: 62491...2e4 Det samme gjelder jo om foreldre har eller får somatiske sykdommer. Det påvirker det også. Anonymkode: b5cda...e30 0 Siter
Glitter Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så fint innlegg. Og ha så mye innsikt i at et barn har behov for en frisk og stabil forelder er en god egenskap. Å tro at barn ikke blir påvirket av en psykisk syk foreldre er ganske naivt. Anonymkode: 62491...2e4 Jeg hadde avslått fra barn hadde jeg visst hvordan det skulle bli, men jeg hadde allerede barn da jeg ble dårlig. Da må man gjøre det beste ut av det. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har heldigvis innsikt nok til å skjønne at jeg er for dårlig til å ha barn så barn skaffer jeg meg ikke før jeg har vært helt frisk i noen år. Anonymkode: f29e3...f69 Sykdommer kan oppstå ETTER man fikk barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.