Gå til innhold

Hva har psykisk sykdom gjort med ditt forhold til barna dine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det gjort store skader på relasjonen til yngste (begge ungdommer).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heldigvis innsikt nok til å skjønne at jeg er for dårlig til å ha barn så barn skaffer jeg meg ikke før jeg har vært helt frisk i noen år. 

Anonymkode: f29e3...f69

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har heldigvis innsikt nok til å skjønne at jeg er for dårlig til å ha barn så barn skaffer jeg meg ikke før jeg har vært helt frisk i noen år. 

Anonymkode: f29e3...f69

Jeg ble først syk da barna var 12 og 16 år. Frisk som en fisk før det.

stjernestøv
Skrevet

Jeg har et godt forhold til mine voksne barn og vi hadde et godt forhold når de vokste opp, ikke alltid jeg kunne ta meg av dem men når jeg gjorde det var det bra. 

Skrevet

Har et godt forhold til de. De er veldig kosen og kontaktsøkende. Men vi har mistet utrolig mye tid og de har igjen og igjen måttet se en syk mor. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...