AnonymBruker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Hvor mange mg måtte du opp i før effekt? Anonymkode: f37ff...0e8 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Hvis det er en skikkelig psykose, og det er eneste medisin, må man nok opp i 400mg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober nachnoo skrev (17 timer siden): Hvis det er en skikkelig psykose, og det er eneste medisin, må man nok opp i 400mg. Hva er en ikke-skikkelig psykose, og hvor mye er nok da? Anonymkode: b3072...cb8 0 Siter
nachnoo Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva er en ikke-skikkelig psykose, og hvor mye er nok da? Anonymkode: b3072...cb8 Jeg burde har byttet ut "skikkelig" med utvilsomt. Hvor mye er nok? Betviler sterkt at <100mg har særlig antipsykotisk effekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober nachnoo skrev (6 timer siden): Jeg burde har byttet ut "skikkelig" med utvilsomt. Hvor mye er nok? Betviler sterkt at <100mg har særlig antipsykotisk effekt. Hva med hypomani? Kan 200-300 mg ha effekt? Anonymkode: 0c0f1...475 0 Siter
nachnoo Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med hypomani? Kan 200-300 mg ha effekt? Anonymkode: 0c0f1...475 Ja. Men hvorfor ikke ta den ned raskt med 600mg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober nachnoo skrev (1 minutt siden): Ja. Men hvorfor ikke ta den ned raskt med 600mg? Jeg vet ikke. Kanskje pga bivirkninger? Jeg ble satt på 200 og så 300 mg. Ble beskrevet som hypoman i journal. Etter et par uker ble dosen redusert til 200 mg igjen da jeg fremsto noe nedstemt (jeg var oppe igjen uka etter). Jeg bare forsøker å forstå behandlingen jeg har fått. Anonymkode: 0c0f1...475 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.