munchin Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Gir Abilify seponeringssymptomer? Jeg får veldig angst av å trappe bare littegrann ned. 0 Siter
munchin Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober Vil legge til at jeg har mange kvernetanker hver dag, men usikker på om jeg trenger medisin mot dette eller om egeninnsats vil kunne være nok. 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Det er ingen abstinenssymptomer ved å redusere Abilify. 0 Siter
munchin Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober psykedeliker skrev (29 minutter siden): Det kommer an på hva tankene handler om. Negative tanker om meg selv/selvhat håpløshet, selvmordstanker osv. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober munchin skrev (3 minutter siden): Negative tanker om meg selv/selvhat håpløshet, selvmordstanker osv. Hvilken annen behandling enn medisiner har du prøvd for å endre tankesett? 0 Siter
munchin Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober psykedeliker skrev (1 minutt siden): Hvilken annen behandling enn medisiner har du prøvd for å endre tankesett? Jeg er dårlig på å prøve å endre tankene mine, de er fastlåste, men jeg gjør aktiviteter som er bra for meg; som å være sosial, jobbe, trene osv. Det gir meg mer positive tanker for en stund. 0 Siter
munchin Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober munchin skrev (Akkurat nå): Jeg er dårlig på å prøve å endre tankene mine, de er fastlåste, men jeg gjør aktiviteter som er bra for meg; som å være sosial, jobbe, trene osv. Det gir meg mer positive tanker for en stund. Eller tankene er ikke helt fastlåste, men de er vonde og tar mye plass. 0 Siter
munchin Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober nachnoo skrev (40 minutter siden): Det er ingen abstinenssymptomer ved å redusere Abilify. Ok. Virker Abilify mot angst? 0 Siter
munchin Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober psykedeliker skrev (9 minutter siden): Hvilken annen behandling enn medisiner har du prøvd for å endre tankesett? Individuell terapi på DPS. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober munchin skrev (1 minutt siden): Individuell terapi på DPS. Tok den tak i årsakene til de negative tankene eller var det bare grøtrundtgåing? 0 Siter
munchin Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober psykedeliker skrev (5 minutter siden): Tok den tak i årsakene til de negative tankene eller var det bare grøtrundtgåing? For det meste, men jeg var ikke i stand til å gå nok i dybden slik jeg nok burde ha gjort under behandlingen. Det var kognitiv terapi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.