munchin Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Gir Abilify seponeringssymptomer? Jeg får veldig angst av å trappe bare littegrann ned. 0 Siter
munchin Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Vil legge til at jeg har mange kvernetanker hver dag, men usikker på om jeg trenger medisin mot dette eller om egeninnsats vil kunne være nok. 0 Siter
nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det er ingen abstinenssymptomer ved å redusere Abilify. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det kommer an på hva tankene handler om. 0 Siter
munchin Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden psykedeliker skrev (29 minutter siden): Det kommer an på hva tankene handler om. Negative tanker om meg selv/selvhat håpløshet, selvmordstanker osv. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden munchin skrev (3 minutter siden): Negative tanker om meg selv/selvhat håpløshet, selvmordstanker osv. Hvilken annen behandling enn medisiner har du prøvd for å endre tankesett? 0 Siter
munchin Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Hvilken annen behandling enn medisiner har du prøvd for å endre tankesett? Jeg er dårlig på å prøve å endre tankene mine, de er fastlåste, men jeg gjør aktiviteter som er bra for meg; som å være sosial, jobbe, trene osv. Det gir meg mer positive tanker for en stund. 0 Siter
munchin Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden munchin skrev (Akkurat nå): Jeg er dårlig på å prøve å endre tankene mine, de er fastlåste, men jeg gjør aktiviteter som er bra for meg; som å være sosial, jobbe, trene osv. Det gir meg mer positive tanker for en stund. Eller tankene er ikke helt fastlåste, men de er vonde og tar mye plass. 0 Siter
munchin Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden nachnoo skrev (40 minutter siden): Det er ingen abstinenssymptomer ved å redusere Abilify. Ok. Virker Abilify mot angst? 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden psykedeliker skrev (9 minutter siden): Hvilken annen behandling enn medisiner har du prøvd for å endre tankesett? Individuell terapi på DPS. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden munchin skrev (1 minutt siden): Individuell terapi på DPS. Tok den tak i årsakene til de negative tankene eller var det bare grøtrundtgåing? 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden psykedeliker skrev (5 minutter siden): Tok den tak i årsakene til de negative tankene eller var det bare grøtrundtgåing? For det meste, men jeg var ikke i stand til å gå nok i dybden slik jeg nok burde ha gjort under behandlingen. Det var kognitiv terapi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.