munchin Skrevet 5. oktober Forfatter Skrevet 5. oktober munchin skrev (Akkurat nå): Hva er fin erfaring? Din... 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober munchin skrev (11 timer siden): Hva er fin erfaring? Jeg har opplevd at de fleste jeg har gått på ikke hadde påvirkning på vekt eller apetitt. Men mirtazapin/remeron gjorde meg mer sulten. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Brintellix og Efexor. Det er de to medisinene jeg har opplevd best virkning av også. Hvilken type medisin, bør også ta stilling til om du f.eks. har vansker med å sove eller ikke, lite energi osv. Selv opplevde jeg å få noe økt overskudd av Efexor litt etter inntak, og mtp. søvn, ble det for meg viktig å ta kveldsdosen av Efexor noen timer før jeg skulle legge meg. Om ikke forstyrret Efexor søvnen. 0 Siter
munchin Skrevet 11. oktober Forfatter Skrevet 11. oktober nachnoo skrev (10 minutter siden): Wellbutrin og Aurorix. Takk. Hvilken gruppe AD hører disse til? 0 Siter
munchin Skrevet 11. oktober Forfatter Skrevet 11. oktober nachnoo skrev (17 minutter siden): Wellbutrin og Aurorix. Er det gode medikament som mange får hjelp i? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober munchin skrev (17 timer siden): Er det gode medikament som mange får hjelp i? ja Anonymkode: 87a86...3f3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.