AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (3 minutter siden): Så idiotisk å fjerne diagnose på det grunnlaget. Ja, da kan man ikke være veldig smart. Men det er vanlig at bipolarpasienter også tenker på samme måte. Hurra, jeg er stabil, jeg er frisk, ikke syk, jeg trenger ikke medisin. Også slutter man på medisinen og blir syk. For det var medisinen som gjorde en frisk. Anonymkode: ae695...c11 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, da kan man ikke være veldig smart. Men det er vanlig at bipolarpasienter også tenker på samme måte. Hurra, jeg er stabil, jeg er frisk, ikke syk, jeg trenger ikke medisin. Også slutter man på medisinen og blir syk. For det var medisinen som gjorde en frisk. Anonymkode: ae695...c11 Håper du holder deg frisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (3 minutter siden): Håper du holder deg frisk. I like måte. Anonymkode: ae695...c11 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.