AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Under pandemien når jeg skulle få den etterlengtede første koronavaksinen, så kjente jeg ikke noe stikk og tanker raste i hodet på meg at de måtte ha en liste over mennesker som ikke skulle få vaksine og at jeg var på den. Jeg ble skikkelig forbannet når jeg satt på venterommet etterpå og hadde lyst til å gå til vaksinatorene og kreve å få en vaksine. Jeg ble potte sur og beklaget meg til min mor i bilen hjem. Dagen etter roer det seg noe for jeg fikk masse bivirkninger og sykdomsfølelse i 2 dager. Som jo kunne tilsi at jeg reagerte på en vaksine. Men jeg klarte ikke å slå meg til ro med at jeg var vaksinert før jeg fikk dose nr2, da nistirrer jeg på sprøyten og kjente stikket.. Anonymkode: 61002...7fe 0 Siter
nachnoo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ja, det er en overdreven skepsis som ikke er helt frisk, men jeg vil unngå å bruke ordet paranoia da mange forbinder det med psykose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.