Gå til innhold

Hun innser ikke alvoret.

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (8 timer siden):

Vernepleieren vil ikke innse at jeg har blitt verre, hun sa de kunne søke om innleggelse i dag og. Når jeg ikke vil det klarer jeg meg på et vis mente hun, da kjenner hun ikke meg. Fikk tilbud om innleggelse av sykepleieren og flere ganger men takket nei, han kjenner meg og at jeg ikke vil det uansett. vil alltid hjem jeg uansett hvilke sykehus det er, hvordan få henne til å innse alvoret? var rar hele tiden når hun var her i dag og ville inni meg bare at hun skulle gå, savner sykepleieren. Det er ikke det at jeg ikke trenger innleggelse men jeg vil ikke og jeg er sta. 

Nå har jeg gjort ting tre dager på rad og kjenner meg helt ødelagt, får vente med å gå til foreldrene mine til fredag. Og jeg har brukt vival for å greie å gjennomføre. 

Bra jobba! Skjønner at du ikke vil være innlagt selv om du er dårlig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (55 minutter siden):

Folk kan ha det tøft selv om de ikke har de diagnosene du har. Dette ble litt barnslig svar på faktisk bra råd synes jeg. Det er ingen som sier det er lett, men man må jo starte et sted også. Du sa også noe om at du ville ha mer terapi, kan jo hende stedet de hadde tenkt du kunne være har noen gode terapeuter?

Det er da vel lov å velge hva slags råd man tar i mot her uten å bli kalt for barnslig og umoden? 

Den forsvunne diamanten
Skrevet
cathlin skrev (42 minutter siden):

Det er da vel lov å velge hva slags råd man tar i mot her uten å bli kalt for barnslig og umoden? 

Nei det er ikke det jeg sier er barnslig. Det er måten det ble svart på. Det å si «prøv dette med den og den diagnosen» synes jeg er barnslig og litt frekt til personen som prøvde å bare komme med råd. Jeg trodde dette var ganske tydelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dét er den umodne responsen. Ser du det ikke selv? 

Anonymkode: 9f3ea...b97

Det må være mulig å velge en annet ordlyd enn «umoden respons» En nedlatende måte å uttale seg på. Det bidrar ikke til at selvfølelsen til stjernestøv blir bedre. 

Anonymkode: cd333...9f8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...