cathlin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (8 timer siden): Vernepleieren vil ikke innse at jeg har blitt verre, hun sa de kunne søke om innleggelse i dag og. Når jeg ikke vil det klarer jeg meg på et vis mente hun, da kjenner hun ikke meg. Fikk tilbud om innleggelse av sykepleieren og flere ganger men takket nei, han kjenner meg og at jeg ikke vil det uansett. vil alltid hjem jeg uansett hvilke sykehus det er, hvordan få henne til å innse alvoret? var rar hele tiden når hun var her i dag og ville inni meg bare at hun skulle gå, savner sykepleieren. Det er ikke det at jeg ikke trenger innleggelse men jeg vil ikke og jeg er sta. Nå har jeg gjort ting tre dager på rad og kjenner meg helt ødelagt, får vente med å gå til foreldrene mine til fredag. Og jeg har brukt vival for å greie å gjennomføre. Bra jobba! Skjønner at du ikke vil være innlagt selv om du er dårlig. 0 Siter
cathlin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Den forsvunne diamanten skrev (55 minutter siden): Folk kan ha det tøft selv om de ikke har de diagnosene du har. Dette ble litt barnslig svar på faktisk bra råd synes jeg. Det er ingen som sier det er lett, men man må jo starte et sted også. Du sa også noe om at du ville ha mer terapi, kan jo hende stedet de hadde tenkt du kunne være har noen gode terapeuter? Det er da vel lov å velge hva slags råd man tar i mot her uten å bli kalt for barnslig og umoden? 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden cathlin skrev (42 minutter siden): Det er da vel lov å velge hva slags råd man tar i mot her uten å bli kalt for barnslig og umoden? Nei det er ikke det jeg sier er barnslig. Det er måten det ble svart på. Det å si «prøv dette med den og den diagnosen» synes jeg er barnslig og litt frekt til personen som prøvde å bare komme med råd. Jeg trodde dette var ganske tydelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dét er den umodne responsen. Ser du det ikke selv? Anonymkode: 9f3ea...b97 Det må være mulig å velge en annet ordlyd enn «umoden respons» En nedlatende måte å uttale seg på. Det bidrar ikke til at selvfølelsen til stjernestøv blir bedre. Anonymkode: cd333...9f8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.