AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er innlagt på en åpen psykiatrisk avdeling nå. Har vært på rommet og har ikke sett kontaktpersonen min på snart 3 timer... Da jeg kom i går sa de at det var tilsyn en gang i timen men mulig de har endret det i dag? Anonymkode: 0764c...3f7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg tør altså ikke gå ut for å spørre etter vedkommende. Anonymkode: 0764c...3f7 0 Siter
adhoc Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg hadde tilsyn en gang i timen de første to døgnene sist jeg var innlagt, men det innebar de fleste gangene at noen stakk hodet innom delvis åpen dør, ikke noen samtale. Tror ikke jeg fikk beskjed når tilsynet ble mindre hyppig, men da begynte de å spørre om jeg ikke skulle få meg noe mat etc, og jeg fikk lukke døren. Tror ikke du kommer noen vei med å finne det ut uten å henvende deg i vakta. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.