AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Og vil ikke skrive at jeg kan ta førerkortet. Har noen diagnoser, men mener selv jeg fint kunne kjørt bil. Har noen vært borti lignende hvordan overbevise at man kan kjøre bil? Anonymkode: 10fbf...cf3 0 Siter
Trinity80 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er ikke du som bestemmer dette. Kan også være at du tar medisiner som ikke er forenelig med å ha førerkort. 0 Siter
Anonymos Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden De aller fleste som blir fratatt lappen mener selv at de kan kjøre. Heldigvis veier hensynet til de mange (dine medtraffikanter) tynger enn hensynet til den ene som gjerne vil fortsette å kjøre. Jeg kan garantere at legen din ikke gjør dette med lett hjerte, så tiltaket er nok helt rett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Og vil ikke skrive at jeg kan ta førerkortet. Har noen diagnoser, men mener selv jeg fint kunne kjørt bil. Har noen vært borti lignende hvordan overbevise at man kan kjøre bil? Anonymkode: 10fbf...cf3 Du må spørre legen om hvorfor. Hvilke diagnoser eller symptomer er det som er til hinder for å kjøre bil? Så må du se om det er mulig å gjøre noe med det. F.eks har du veldig dårlig syn, skaff deg briller. Er du manisk, behandle manien, ta medisiner og vær stabil så lenge som kreves for å kunne kjøre. Har du epilepsi, ta medisiner og vent til du har vært anfallsfri så lenge som kreves. Etc. Her må du bare følge det legen sier. Kanskje er du uheldig og har en sykdom som gjør at du ikke kan kjøre bil selv med all mulig behandling. Anonymkode: e8b97...dc2 0 Siter
psykedeliker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Og vil ikke skrive at jeg kan ta førerkortet. Har noen diagnoser, men mener selv jeg fint kunne kjørt bil. Har noen vært borti lignende hvordan overbevise at man kan kjøre bil? Da bytter du fastlege, eller går til en helprivat aktør som ikke har tilgang til din fastlegejournal og sykehistorie. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden 2 minutes ago, psykedeliker said: Da bytter du fastlege, eller går til en helprivat aktør som ikke har tilgang til din fastlegejournal og sykehistorie. En privat lege kan ikke ta en adekvat vurdering uten tilgang til legejournal og sykehistorie. Anonymkode: 6d17a...75b 1 Siter
Vendi Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden psykedeliker skrev (10 minutter siden): Da bytter du fastlege, eller går til en helprivat aktør som ikke har tilgang til din fastlegejournal og sykehistorie. Et dårlig råd.. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Vendi skrev (1 minutt siden): Et dårlig råd.. Det får trådstarter selv vurdere. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Det er ingen menneskerett å ha førerkort. Anonymkode: 06008...199 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ingen menneskerett å ha førerkort. Det er heller ingen menneskerett å få barn, likevel er det ikke måte på hvor mye særbehandling foreldre får sammenlignet med de som velger å ikke bli foreldre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Det er heller ingen menneskerett å få barn, likevel er det ikke måte på hvor mye særbehandling foreldre får sammenlignet med de som velger å ikke bli foreldre. Det er vel stort sett av hensyn til barna. Men jeg tenker TS’ sin potensielle bil neppe har behov for særbehandling av hensyn til sin emosjonelle utvikling. Anonymkode: e8b97...dc2 0 Siter
munchin Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og vil ikke skrive at jeg kan ta førerkortet. Har noen diagnoser, men mener selv jeg fint kunne kjørt bil. Har noen vært borti lignende hvordan overbevise at man kan kjøre bil? Anonymkode: 10fbf...cf3 Lytt til legen din! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.