munchin Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg vil av Litium og AP, men vet av erfaring at jeg kommer til å bli riktig dårlig. Hadde håpet at det kun var seponeringssymptomer fra selve medisinen som gjorde det slik, men som nachnoo sier er det ikke slike symptomer ved nedtrapping. Andre som av ulike grunnen med sykdom, uten medisin? 0 Siter
Marye Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden jeg takler ikke å gå uten medisin, når jeg prøver må jeg til slutt legge meg inn..rimelig fort også skjer det. 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Marye skrev (2 minutter siden): jeg takler ikke å gå uten medisin, når jeg prøver må jeg til slutt legge meg inn..rimelig fort også skjer det. Hvilken hjelp synes du at du får som innlagt? 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Marye skrev (3 minutter siden): jeg takler ikke å gå uten medisin, når jeg prøver må jeg til slutt legge meg inn..rimelig fort også skjer det. Er det langvarig depresjon hos deg også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.