AnonymBruker Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober munchin skrev (21 minutter siden): Den hjelper på uro, angst, alvorlig depresjon og på selvmordstanker her. Da høres det umiddelbart ikke ut som en god idé å leve med depresjon umedisinert, som du nevner i overskriften. Hvor lenge har du slitt med dette? Anonymkode: ff6eb...eda 0 Siter
munchin Skrevet 9. oktober Forfatter Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Snakket du om litium? Hvilke doser stod du på? Anonymkode: f390b...641 Ja, Litium. Jeg bruker 6×42 mg per dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober munchin skrev (23 minutter siden): Ja, Litium. Jeg bruker 6×42 mg per dag. Ok. Hva er serumkonsentrasjonen din på det? Anonymkode: f390b...641 0 Siter
munchin Skrevet 9. oktober Forfatter Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok. Hva er serumkonsentrasjonen din på det? Anonymkode: f390b...641 Den varierer mellom 0,5, 0, 7 og 0, 9. Forrige måling lå den på 0, 9. 0 Siter
munchin Skrevet 9. oktober Forfatter Skrevet 9. oktober munchin skrev (Akkurat nå): Den varierer mellom 0,5, 0, 7 og 0, 9. Forrige måling lå den på 0, 9. Beklager siste måling var 0,7 mente jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober Skrevet 10. oktober Var veldig tungt deprimert over en periode på 7-8 år kanskje. Tok aldri medisiner og ble bedre. I dag har jeg ikke depresjon. Min historie er bare én historie og ikke noe ubestridelig bevis ene eller andre veien. Man må rett og slett velge sin vei selv. Fordelen med å være umedisinert er at endringene man får til og opplever blir veldig lett å notere seg, og all fremgang man gjør vil være et skritt ut av sykdommen og ikke bare en effekt av antidepressiva. Anonymkode: 4daa5...8b7 0 Siter
Ftss Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober Har blitt jevnlig diagnostisert de siste 15 årene med depresjon. Har aldri blitt medisinert for det annet enn at jeg har prøvd antidepressiva for angst. Kan ikke si det har hjulpet på depresjon i heletatt. Beste jeg har prøvd mot depresjon er vell egentlig ADHD medisinen jeg fikk i godt voksen alder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.