AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Kan jeg skrive en klage til DPS om at jeg ikke kan avsluttes for tidlig? Det å gå til DPS virker stabiliserende for meg. Anonymkode: 23c72...188 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja, men det hjelper nok ikke. Du får et svar uten mening tilbake, hvor det ender med at du ikke føler deg sett. sånn er det DPS desverre. Trenger du det mot NAV og ikke deg selv så klag eventuelt. Men kun for deg selv? Gå heller videre i livet uten DPS Anonymkode: 6be48...bf8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kan jeg skrive en klage til DPS om at jeg ikke kan avsluttes for tidlig? Det å gå til DPS virker stabiliserende for meg. Anonymkode: 23c72...188 DPS skal gi deg verktøy slik at du kan gå videre i livet og klare deg selv. Anonymkode: be643...144 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.