AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Kontakt personen min spurte meg "er du fortsatt deprimert?". Er det ikke litt rart å spørre om det? Jeg er innlagt og hadde samtale med behandler i dag tidlig så det står vel om det i journalen hva hen vurderer? Anonymkode: 36150...d6c 0 Siter
nachnoo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kontakt personen min spurte meg "er du fortsatt deprimert?". Er det ikke litt rart å spørre om det? Jeg er innlagt og hadde samtale med behandler i dag tidlig så det står vel om det i journalen hva hen vurderer? Anonymkode: 36150...d6c Ja, det er rart. Men det er også rart å henge seg opp i slike detaljer og spørre om det på DOL. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden nachnoo skrev (20 minutter siden): Ja, det er rart. Men det er også rart å henge seg opp i slike detaljer og spørre om det på DOL. Da er det jaggu meg mange rare spørsmål på DOL hvis du syns dette var spesielt spørsmål Anonymkode: 12794...751 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da er det jaggu meg mange rare spørsmål på DOL hvis du syns dette var spesielt spørsmål Anonymkode: 12794...751 Men det ER jo mange rare spørsmål på DOL. 😂 Anonymkode: 51ec9...f29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden nachnoo skrev (42 minutter siden): Ja, det er rart. Men det er også rart å henge seg opp i slike detaljer og spørre om det på DOL. Også rart å kommentere at en annens spørsmål på et psykiatriforum er rart. Anonymkode: 9b01c...749 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Også rart å kommentere at en annens spørsmål på et psykiatriforum er rart. Anonymkode: 9b01c...749 Å enda rarere at uttalelsen kommer fra en som liksom skal være profesjonell. Anonymkode: 12794...751 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Også rart å kommentere at en annens spørsmål på et psykiatriforum er rart. Anonymkode: 9b01c...749 ja det er mye som er rart her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (45 minutter siden): ja det er mye som er rart her. Enig. Spesielt de få medlemmene som er her hele tiden virker det som. Har de adressen sin her? hoho Anonymkode: 64773...3b8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Enig. Spesielt de få medlemmene som er her hele tiden virker det som. Har de adressen sin her? hoho Anonymkode: 64773...3b8 Noen tror de har rett i alt. 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Å enda rarere at uttalelsen kommer fra en som liksom skal være profesjonell. Anonymkode: 12794...751 Grunnen til at jeg kommenterer det, er observasjoner over lang tid på DOL der jeg ser at pasienter henger seg opp i små og ubetydelige, muntlige kommentarer fra behandlere/ikke-pasienter. Kommentarer en kunne hengt seg opp i om det var i et skriftlig verk der man har lest korrektur flere ganger. Men slik er ikke vanlige samtaler mellom folk. Da forekommer det hos alle at man ikke hele tiden sier kun fornuftige og veloverveide ting. Folk flest er overbærende med dette og vet at det er slik livet er. Men tydeligvis er ikke denne overbærenheten like vanlig blant pasienter i psykiatrien. Andres bagatellmessige blundere gjøres så alvorlig at man lager en tråd om det på DOL. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (27 minutter siden): Grunnen til at jeg kommenterer det, er observasjoner over lang tid på DOL der jeg ser at pasienter henger seg opp i små og ubetydelige, muntlige kommentarer fra behandlere/ikke-pasienter. Kommentarer en kunne hengt seg opp i om det var i et skriftlig verk der man har lest korrektur flere ganger. Men slik er ikke vanlige samtaler mellom folk. Da forekommer det hos alle at man ikke hele tiden sier kun fornuftige og veloverveide ting. Folk flest er overbærende med dette og vet at det er slik livet er. Men tydeligvis er ikke denne overbærenheten like vanlig blant pasienter i psykiatrien. Andres bagatellmessige blundere gjøres så alvorlig at man lager en tråd om det på DOL. Nå er ikke DOL et så alvorlig sted å være da. Mye rart her. Anonymkode: c7900...d08 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå er ikke DOL et så alvorlig sted å være da. Mye rart her. Anonymkode: c7900...d08 Ja, og det er det jeg påpeker 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden nachnoo skrev (1 time siden): Ja, og det er det jeg påpeker 🙂 Du er jo også her 🎃 Anonymkode: 12794...751 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.