Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før seroquel depot funker antipsykotisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at de funker med en gang etter 10min eller må man ta de i 2 måneder sånn som med antidepressiva? 

Jeg tar 200mg for psykose

Anonymkode: 8cdb3...ced

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan det nok ta en uke eller mer.

Er dette startdosen du begynte med i dag? I så fall er det kanskje tenkt at du skal følge opptrappingsplanen som da er 400mg andre dag og 600mg tredje dag. I så fall kommer virkningen raskere - kanskje etter noen dager.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutes ago, nachnoo said:

Da kan det nok ta en uke eller mer.

Er dette startdosen du begynte med i dag? I så fall er det kanskje tenkt at du skal følge opptrappingsplanen som da er 400mg andre dag og 600mg tredje dag. I så fall kommer virkningen raskere - kanskje etter noen dager.

Nei jeg har utskrevet 50mg. Vet ikke hva planen er, men fastlegen sa jeg kan ta 4 hver dag om jeg følte det trengtes så det gjør jeg så det blir 200mg. Jeg veier såvidt 40kg om det har noe å si. 

Er det sånn at det først er på 300mg at den funker på psykose eller funker den littegrann på 200mg og bare at den ikke fjerner den helt før på 300mg. Er det svart hvitt med start fra 300mg eller glidende virkning? 

Anonymkode: 8cdb3...ced

Skrevet

Det er glidende virkning. 
Hvis du har en sikker psykose, synes jeg du skal be fastlegen om en doseøkning. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...