AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er det sånn at de funker med en gang etter 10min eller må man ta de i 2 måneder sånn som med antidepressiva? Jeg tar 200mg for psykose Anonymkode: 8cdb3...ced 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Da kan det nok ta en uke eller mer. Er dette startdosen du begynte med i dag? I så fall er det kanskje tenkt at du skal følge opptrappingsplanen som da er 400mg andre dag og 600mg tredje dag. I så fall kommer virkningen raskere - kanskje etter noen dager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 34 minutes ago, nachnoo said: Da kan det nok ta en uke eller mer. Er dette startdosen du begynte med i dag? I så fall er det kanskje tenkt at du skal følge opptrappingsplanen som da er 400mg andre dag og 600mg tredje dag. I så fall kommer virkningen raskere - kanskje etter noen dager. Nei jeg har utskrevet 50mg. Vet ikke hva planen er, men fastlegen sa jeg kan ta 4 hver dag om jeg følte det trengtes så det gjør jeg så det blir 200mg. Jeg veier såvidt 40kg om det har noe å si. Er det sånn at det først er på 300mg at den funker på psykose eller funker den littegrann på 200mg og bare at den ikke fjerner den helt før på 300mg. Er det svart hvitt med start fra 300mg eller glidende virkning? Anonymkode: 8cdb3...ced 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er glidende virkning. Hvis du har en sikker psykose, synes jeg du skal be fastlegen om en doseøkning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.