munchin Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har hatt en antatt hypoman episode (etterfulgt av depresjon). Diagnosen bp2 ble siden fjernet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden munchin skrev (18 minutter siden): Jeg har hatt en antatt hypoman episode (etterfulgt av depresjon). Diagnosen bp2 ble siden fjernet. Hvis bp2 er fjernet, dvs at du ikke har den sykdommen, så kan du vel ikke få hypomani. Hypomani skjer hos bipolare, og det er du da ikke siden diagnosen altså er tatt bort. Anonymkode: daa8e...9af 0 Siter
munchin Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis bp2 er fjernet, dvs at du ikke har den sykdommen, så kan du vel ikke få hypomani. Hypomani skjer hos bipolare, og det er du da ikke siden diagnosen altså er tatt bort. Anonymkode: daa8e...9af Jeg var uklart i teksten og glemte å tilføye at jeg kvalifisererer til hypoman episode og jeg kunne velge om diagnosen skulle stå eller ikke. 0 Siter
munchin Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Så det jeg lurer på er om jeg kan få en ny episode hypomani når jeg kun har hatt 'en tidligere etterfulgt av depresjon (er fortsatt deprimert). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden munchin skrev (24 minutter siden): Så det jeg lurer på er om jeg kan få en ny episode hypomani når jeg kun har hatt 'en tidligere etterfulgt av depresjon (er fortsatt deprimert). Det kan du vel ikke teorien få. Hva sier den som forskriver litium? Anonymkode: e7ad3...d49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan du vel ikke teorien få. Hva sier den som forskriver litium? Anonymkode: e7ad3...d49 *i teorien Anonymkode: e7ad3...d49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden munchin skrev (29 minutter siden): Så det jeg lurer på er om jeg kan få en ny episode hypomani når jeg kun har hatt 'en tidligere etterfulgt av depresjon (er fortsatt deprimert). Nytt for meg at man kan velge bort diagnoser. Virker ikke særlig seriøst. Anonymkode: daa8e...9af 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Kanskje, men jeg ville vel ikke forventa det ut fra din historikk, med bare én tidligere episode. En hypoman episode er som regel ikke forferdelig farlig, per definisjon. Mani, derimot, er det nesten ingen som vil ha igjen. Men hvorfor vurderer du å seponere både AD og Litium? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.