Gå til innhold

Kan massivt tankekjør være grensepsykose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det for deg å være alvorlig deprimert mtp tankekjør?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd alvorlig depresjon med grensepsykose, da hadde jeg mye tankekjør, men hadde og uvirkelighetsfølelse og tankene handlet i all hovedsak om store filosofiske tema, jeg var usikker på om jeg faktisk levde og usikker på om ting virkelig hendte.

Anonymkode: 46f99...2c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har opplevd alvorlig depresjon med grensepsykose, da hadde jeg mye tankekjør, men hadde og uvirkelighetsfølelse og tankene handlet i all hovedsak om store filosofiske tema, jeg var usikker på om jeg faktisk levde og usikker på om ting virkelig hendte.

Fikk du AP mot dette?

AnonymBruker
Skrevet
munchin skrev (5 minutter siden):

Fikk du AP mot dette?

Ja, og det har fungert veldig bra. Fikk først Zyprexa som hjalp veldig fort, men hadde mye bivirkninger så byttet etterhvert over til Latuda, som heldigvis også hjelper uten så mye bivirkninger. Det dumme med Latuda er at den må tas til mat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...