munchin Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvordan er det for deg å være alvorlig deprimert mtp tankekjør? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har opplevd alvorlig depresjon med grensepsykose, da hadde jeg mye tankekjør, men hadde og uvirkelighetsfølelse og tankene handlet i all hovedsak om store filosofiske tema, jeg var usikker på om jeg faktisk levde og usikker på om ting virkelig hendte. Anonymkode: 46f99...2c4 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har opplevd alvorlig depresjon med grensepsykose, da hadde jeg mye tankekjør, men hadde og uvirkelighetsfølelse og tankene handlet i all hovedsak om store filosofiske tema, jeg var usikker på om jeg faktisk levde og usikker på om ting virkelig hendte. Anonymkode: 46f99...2c4 Fikk du AP mot dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden munchin skrev (5 minutter siden): Fikk du AP mot dette? Ja, og det har fungert veldig bra. Fikk først Zyprexa som hjalp veldig fort, men hadde mye bivirkninger så byttet etterhvert over til Latuda, som heldigvis også hjelper uten så mye bivirkninger. Det dumme med Latuda er at den må tas til mat. Anonymkode: 46f99...2c4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.