AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er redd for det. Går til dps. Anonymkode: 0eb0a...342 0 Siter
Ftss Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hun ville ha urinprøve av meg fordi jeg røyka hasj for ei stund tilbake(dette er over 10 år siden). Prøvde å si at jeg ikke røyka lengre men drakk så si daglig men det var jo lovlig så det kunne hun ikke si noe på. Endte opp med at jeg avslutta behandlinga og hørte ikke noe mere om at de ville ta førerkortet. Hvorfor er du redd for det? Om du nevner rus er det fort gjort iallfall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja, men bare midlertidig pga ECT-behandling. Dette var på DPS. Anonymkode: 4427c...e9f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden De tok fra meg lappen en plass jeg var innlagt uten å si noe til meg, fikk brev i posten og ble forbannet. Aldri om de kunne gjort noe sånt her. 0 Siter
Everybody Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Noen opplever at når de først søker hjelp hos DPS så gjør de bare livet deres verre. De tar førerkortet, kontakter barnevernet og jobben. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.