AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er gratis for pasientene som tas inn til behandling der. Anonymkode: 7a143...c86 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er gratis for pasientene som tas inn til behandling der. Anonymkode: 7a143...c86 Takk. Noen som har vært der og vil fortelle litt? Er de spesialister fremfor andre behandlere i landet der? Anonymkode: 89076...b1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden https://www.modum-bad.no/ Anonymkode: 07962...aff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvilken avdeling skal du til? jeg har vært på angstavdelingen. Anonymkode: d4c11...f45 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvilken avdeling skal du til? jeg har vært på angstavdelingen. Anonymkode: d4c11...f45 Hun jeg kjenner som skal dit har ADHD og traumer. Mulig depresjon. Anonymkode: 89076...b1c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.