Gå til innhold

Hva kjælenavn brukes på gutter??


Gjest mcsiddis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • Jane

    5

  • favn

    4

  • Serafia

    4

Mest aktive i denne tråden

Vennen, tjukken, drittgubbe, elskling og dust er vel noen av de som popper opp sånn umiddelbart. Og, ja - det er kjælenavn, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Vennen, tjukken, drittgubbe, elskling og dust er vel noen av de som popper opp sånn umiddelbart. Og, ja - det er kjælenavn, ja.

*ler* jaha... det var jo koselige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suppehue, gamle gris, drittsekk, fittetjuv, latsabb, dustemikkel, taper, gnier, såpekoker, dust, soper, pingle og klikkis er kjælenavn som er mye brukt på Vestlandet i hvertfall !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kken !

Hehe... Lillemann digger yoghurt, men det er vanskelig å uttale for en liten en. Derfor forlanger han kuk i stedet!

Ja, det var visst en digresjon, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Lillemann digger yoghurt, men det er vanskelig å uttale for en liten en. Derfor forlanger han kuk i stedet!

Ja, det var visst en digresjon, ja.

hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suppehue, gamle gris, drittsekk, fittetjuv, latsabb, dustemikkel, taper, gnier, såpekoker, dust, soper, pingle og klikkis er kjælenavn som er mye brukt på Vestlandet i hvertfall !

Mvh

jeg bor på vestlandet men har aldri hørt det før... men så er ikke jeg gutt heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Tja...tøffen, vennen og kjæresten min... Han blir jo faktisk veldig glad for å bli kalt tøffen. Jeg blir kalt pus =)

åå... jeg vil også ha kjæreste så jeg kan kalle han for masse koselige ting...

ps: jeg er på mcdoo og mcsiddis... går litt i surr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Urimelig, gjerrig, utspekulert, egoistisk, arrogant og lat drittsekk med pen innpakning ?

ikke bare negativt vel.... det må jo være likestilt... koselig til jenter og koselig til gutter...

eller er jeg helt på bærtur nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

ikke bare negativt vel.... det må jo være likestilt... koselig til jenter og koselig til gutter...

eller er jeg helt på bærtur nå?

Jeg skrev jo pen innpakning ? Er ikke det viktigst ? Ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor på vestlandet men har aldri hørt det før... men så er ikke jeg gutt heller da...

Nei kanskje ikkje, en må her ta høgde for lokale varianter!

Har du hørt Einar Førde`s ordforråd, så har du noenlunde sjargongen her i bygda (ganger med 10), bortsett fra att han er utflytta og avslepen ! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller mannen min for kjekken, elskling og beste mann .

Litt kjedelig, kanskje? Sønnen min har flere kjælenavn, men har er jo da også myyye søtere... ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...