Gå til innhold

Hva kjælenavn brukes på gutter??


Gjest mcsiddis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • Jane

    5

  • favn

    4

  • Serafia

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest mcsiddis

Nei kanskje ikkje, en må her ta høgde for lokale varianter!

Har du hørt Einar Førde`s ordforråd, så har du noenlunde sjargongen her i bygda (ganger med 10), bortsett fra att han er utflytta og avslepen ! :-)

Mvh

dette er nesten flaut men jeg vet ikke hvem Einar Førde er... Har hørt navnet før jaffal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Jeg kaller mannen min for kjekken, elskling og beste mann .

Litt kjedelig, kanskje? Sønnen min har flere kjælenavn, men har er jo da også myyye søtere... ;o))

hvem har sønnen din kjælenavn på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to små typene mine (3,5 og 1 år) overøser jeg med kosenavn hele tiden, selvfølgelig. De heter kosegutter, mine fine fyrer, sukkerunger, elsklinger etc. Pappaen deres kaller jeg enten ved fornavn eller jævla drittsekk:-) Hvis jeg er i godt humør heter han feks. din vesle knott eller noe sånt (han er liten).

Ja, det var ikke så mye jeg kunne hjelpe til med, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

De to små typene mine (3,5 og 1 år) overøser jeg med kosenavn hele tiden, selvfølgelig. De heter kosegutter, mine fine fyrer, sukkerunger, elsklinger etc. Pappaen deres kaller jeg enten ved fornavn eller jævla drittsekk:-) Hvis jeg er i godt humør heter han feks. din vesle knott eller noe sånt (han er liten).

Ja, det var ikke så mye jeg kunne hjelpe til med, tror jeg...

hehe... joda, det var da noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mcsiddis

Gutter skal selvfølgelig ikke ha kjælenavn, det er homsete.

syns du det? hm... har jeg ikke tenkt over før... jeg ser på det mer som litt ekstra krydder i et forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er nesten flaut men jeg vet ikke hvem Einar Førde er... Har hørt navnet før jaffal...

He, he... Det er ikkje nøye egentlig !

Men han var NRK sjef i tja... 20 år ellernoe, tidligere Stortingspolitiker for AP, liten og grå (i håret) men frekk i kjeften som få ! :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Kjære, skatten, prinsen, gullet, favoritten, kosegutten, elskling, darling, kjæreste...

For eksempel... :)

du har jo virkelig greie på det!! *skriver ned* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homsete ? Forklar :-)

Jøss, er det noe å forklare da? Blir du f.eks. kalt for søten (eller'no annet patetisk), og du både liker det og godtar det, så er du garantert homse innerst inne. Sånn er det bare, det er da noe alle veit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mcsiddis

*flirer*

'ey! ikke flir av meg dah! hehe...

neida, setter pris på det, så vet jeg hva jeg skal kalle en kjæreste... om han noen gang kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

*flirer*

'ey! ikke flir av meg dah! hehe...

neida, setter pris på det, så vet jeg hva jeg skal kalle en kjæreste... om han noen gang kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem har sønnen din kjælenavn på??

Han er bare halvannet år, så han kaller ikke noen noe foreløpig - men vi har mange, mange kjælenavn på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Jøss, er det noe å forklare da? Blir du f.eks. kalt for søten (eller'no annet patetisk), og du både liker det og godtar det, så er du garantert homse innerst inne. Sånn er det bare, det er da noe alle veit.

hm... nei, i grunnen dette var ganske så nytt for meg...

men jeg skal innrømme en ting og det er at da kjenner jeg MANGE homofile!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er det noe å forklare da? Blir du f.eks. kalt for søten (eller'no annet patetisk), og du både liker det og godtar det, så er du garantert homse innerst inne. Sånn er det bare, det er da noe alle veit.

Trikset er å si feks "Nå var du søt - på en veldig tøff og mystisk måte, selvsagt"

Da godtas det meste...også av ikke-homofile menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...