Gå til innhold

Hva kjælenavn brukes på gutter??


Gjest mcsiddis

Anbefalte innlegg

Gjest mcsiddis

Slæpp åff, det er ingen skam å være unaturlig....men det er jo veldig patetisk da, å godta sånt pjatt.

nei, jeg syns da ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • Jane

    5

  • favn

    4

  • Serafia

    4

Mest aktive i denne tråden

'ey! ikke flir av meg dah! hehe...

neida, setter pris på det, så vet jeg hva jeg skal kalle en kjæreste... om han noen gang kommer...

"....... så vet jeg hva jeg skal kalle en kjæreste... om han noen gang kommer...."

Du kan ta det helt med ro, mannlige potensielle kjærester vokser på trær.......:-)

ps! bare vær impulsiv og naturlig du, ikkje prøv med innøvde triks ! *ler*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Slæpp åff, det er ingen skam å være unaturlig....men det er jo veldig patetisk da, å godta sånt pjatt.

Hvis det overdrives blir det "klissete", og hvis utenforstående hører blir det i tillegg flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mcsiddis

"....... så vet jeg hva jeg skal kalle en kjæreste... om han noen gang kommer...."

Du kan ta det helt med ro, mannlige potensielle kjærester vokser på trær.......:-)

ps! bare vær impulsiv og naturlig du, ikkje prøv med innøvde triks ! *ler*

Mvh

hehe... *ser i speilet og sier: hei kjære! elskling, vennen...*

altså.. som en øvelse, ikke til meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

"....... så vet jeg hva jeg skal kalle en kjæreste... om han noen gang kommer...."

Du kan ta det helt med ro, mannlige potensielle kjærester vokser på trær.......:-)

ps! bare vær impulsiv og naturlig du, ikkje prøv med innøvde triks ! *ler*

Mvh

hehe... *ser i speilet og sier: hei kjære! elskling, vennen...*

altså.. som en øvelse, ikke til meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt individuelt hva de enkelte foretrekker.

Så det blir vel prøve-og-feile-metoden når du kommer så langt - og å oppleve at et ord ikke oppleves som noe som gutten føler seg komfortabel med er ikke noen katastrofe.

Tenk på hva du selv vil like og foretrekke at skal bli brukt om deg - det er sikkert enkelte ord du vil like mer enn andre men få ord som du direkte vil mislike.

Uansett så er jo dialog alfa og omega om man skal få et forhold til å fungere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt individuelt hva de enkelte foretrekker.

Så det blir vel prøve-og-feile-metoden når du kommer så langt - og å oppleve at et ord ikke oppleves som noe som gutten føler seg komfortabel med er ikke noen katastrofe.

Tenk på hva du selv vil like og foretrekke at skal bli brukt om deg - det er sikkert enkelte ord du vil like mer enn andre men få ord som du direkte vil mislike.

Uansett så er jo dialog alfa og omega om man skal få et forhold til å fungere...

ja jøss... det stemmer jo det... men det er jo greit å få innspill fra andre forde... eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jøss... det stemmer jo det... men det er jo greit å få innspill fra andre forde... eller hva?

Det er det helt klart...

Bare ikke tro at du har en "fasit" nå - du har en del gode idéer, men hva som fungerer overfor et individ må du finne ut av ved å prøve og feile - men da er det jo selvfølgelig en fordel å ha noen idéer som et utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det helt klart...

Bare ikke tro at du har en "fasit" nå - du har en del gode idéer, men hva som fungerer overfor et individ må du finne ut av ved å prøve og feile - men da er det jo selvfølgelig en fordel å ha noen idéer som et utgangspunkt.

mm, enig med deg der. :) kan jo f.eks. invitere på en "levende lys middag" som Hyacint (eller hvordan det skrives) liker å si også prøve det ut der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hingsten, dyret, Mannen, 'dusomersåstorogsterk...'.

"dusomersåstorogsterk"

Hehe... denne fungerer også utmerket godt om man vil smiske til seg et-eller-annet. På linje med "duersåmyeflinkereennmegtildetteher" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dusomersåstorogsterk"

Hehe... denne fungerer også utmerket godt om man vil smiske til seg et-eller-annet. På linje med "duersåmyeflinkereennmegtildetteher" ;)

hehe... nå loller jeg skikkelig... hehe..

det er så mye rart som kommer ut av diskusjoner som dette... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at damene mine kaller meg Biggus Dickus. Eller Mannen. Eller Herr Musiker. Eller din store, sterke grizzly! Eller Supermann. Eller Batman. Eller Rambo. Eller lille uskikkelige gutt. Eller Champ. Eller Høvdingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at damene mine kaller meg Biggus Dickus. Eller Mannen. Eller Herr Musiker. Eller din store, sterke grizzly! Eller Supermann. Eller Batman. Eller Rambo. Eller lille uskikkelige gutt. Eller Champ. Eller Høvdingen.

Biggus Dikkus? Nei, sier du det... med lespelyd også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...