Gå til innhold

Hva kjælenavn brukes på gutter??


Gjest mcsiddis

Anbefalte innlegg

Gjest mcsiddis

Han er bare halvannet år, så han kaller ikke noen noe foreløpig - men vi har mange, mange kjælenavn på ham.

åå sånn ja...

hehe... det blir nok en kjærlig gutt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • Jane

    5

  • favn

    4

  • Serafia

    4

Mest aktive i denne tråden

Du kan godt kalle han for søten, men da må du selvfølgelig påpeke med ekstra trykk at han også er vvvvveldig barsk etterpå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Trikset er å si feks "Nå var du søt - på en veldig tøff og mystisk måte, selvsagt"

Da godtas det meste...også av ikke-homofile menn.

det er godt... vil nødig bli sammen med en fyr og få han til å føle seg homofil fordi jeg sier noe søtt til han... :) gutta boys liker vel å være litt tøffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... nei, i grunnen dette var ganske så nytt for meg...

men jeg skal innrømme en ting og det er at da kjenner jeg MANGE homofile!!

Ja, eller så er de tøffelhelter, og tør ikke å si i fra at de ikke liker å bli kalt for sånne ting. Huff, for noen patetiske "menn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mcsiddis

Du kan godt kalle han for søten, men da må du selvfølgelig påpeke med ekstra trykk at han også er vvvvveldig barsk etterpå ;-)

hehe... skjønner...

det er flere ting som går igjen i innleggene her... det er at man kan si søte ting men må gjøre det tøft eller barskt eller noe sånt... vel, det er jo godt det om gutta føler seg komfortable da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jøss, er det noe å forklare da? Blir du f.eks. kalt for søten (eller'no annet patetisk), og du både liker det og godtar det, så er du garantert homse innerst inne. Sånn er det bare, det er da noe alle veit.

Jeg ville nok reagere annerledes på en slik tiltale fra en mann enn fra en kvinne i passende alder og status, hehe. Fra en mann ville det vekke et smil og oppfattes som spøk. Fra en kvinne som en flørt. Naturlig ? Ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Det heter hva slags eller hvilke. Hva kjælenavn - kan du ikke grammatikk eller?

nei, jeg er ikke så flink på skolen skjønner du....

nei, men det er litt dialekt for meg... i min dialekt er all grammatikk gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller samboeren min for elskling, min elskede, sexy, kjekken, mitt livs kjærlighet :) Mest kaller jeg han for elskede eller elskling eller min tilkommende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Det heter hva slags eller hvilke. Hva kjælenavn - kan du ikke grammatikk eller?

nei, jeg er ikke så flink på skolen skjønner du....

nei, men det er litt dialekt for meg... i min dialekt er all grammatikk gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville nok reagere annerledes på en slik tiltale fra en mann enn fra en kvinne i passende alder og status, hehe. Fra en mann ville det vekke et smil og oppfattes som spøk. Fra en kvinne som en flørt. Naturlig ? Ikke ?

Slæpp åff, det er ingen skam å være unaturlig....men det er jo veldig patetisk da, å godta sånt pjatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Jeg ville nok reagere annerledes på en slik tiltale fra en mann enn fra en kvinne i passende alder og status, hehe. Fra en mann ville det vekke et smil og oppfattes som spøk. Fra en kvinne som en flørt. Naturlig ? Ikke ?

hm... jeg kan skjønne det du skriver... men jeg vet jo ikke om du er mann eller dame så det blir litt vanskelig å tolke liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Jeg ville nok reagere annerledes på en slik tiltale fra en mann enn fra en kvinne i passende alder og status, hehe. Fra en mann ville det vekke et smil og oppfattes som spøk. Fra en kvinne som en flørt. Naturlig ? Ikke ?

hm... jeg kan skjønne det du skriver... men jeg vet jo ikke om du er mann eller dame så det blir litt vanskelig å tolke liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Jeg kaller samboeren min for elskling, min elskede, sexy, kjekken, mitt livs kjærlighet :) Mest kaller jeg han for elskede eller elskling eller min tilkommende :)

hehe... jeg må bare le, for dere er så koselige hele gjengen! dere er så bra med alle de forskjellige kjælenavnene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Jeg kaller samboeren min for elskling, min elskede, sexy, kjekken, mitt livs kjærlighet :) Mest kaller jeg han for elskede eller elskling eller min tilkommende :)

hehe... jeg må bare le, for dere er så koselige hele gjengen! dere er så bra med alle de forskjellige kjælenavnene hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mcsiddis

Slæpp åff, det er ingen skam å være unaturlig....men det er jo veldig patetisk da, å godta sånt pjatt.

nei, jeg syns da ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...