Gå til innhold

Hvor mange timer sover du per døgn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er deprimert/utmattet. Sover ca 11 timer i døgnet.

Anonymkode: a8bc3...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10-11. Av og til 12. Er ikke deprimert. Men etter seponering av Leponex har jeg vel ikke sovet så mye som 12. 

Skrevet

4-7, men det er dårlig kvalitet. Ikke vært uthvilt på maange år.

Skrevet

4-6 timer og det er ikke sammenhengende.  En sjelden gang får jeg 7 timer tilsammen og det merkes. 

Skrevet

Har varierende søvnmønster. Den siste uka har jeg sovet ca. 5 timer hver natt, den natta her enda kortere. Det mest anstrengende med det er timene jeg venter på sovne. La meg kvart over 10 i går og var fortsatt våken halv tre. Vekkerklokka går halv sju mandager. Har egentlig sluttet med innsovningstabletter men vurderer begynne igjen. I dag er første dag jeg merker at jeg er sliten på en sånn måte at jeg ikke får gjort det jeg skal. 

Skrevet (endret)

Sover mellom 4 og 8 timer. Skulle gjerne sovet jevnt over 7 - 7,5 og i strekk, sliter litt for mye med å sovne og oppvåkning i løpet av natta. Tilbringer for det meste 8 timer i sengen.

Endret av Ekstra
Skrevet

10-15 alt etter om jeg er deprimert eller i nøytralform. 10-12 i gode perioder.

Skrevet

7-9, men har gjerne en til to netter i uka som jeg ikke sover i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

12

Anonymkode: 42aed...680

AnonymBruker
Skrevet

10-12.

Anonymkode: b8d09...135

Den forsvunne diamanten
Skrevet

8-10 timer. Er jeg veldig sliten eller utslitt så sover jeg mer. Må begrense mengden jeg sover med vekkeklokke.

Skrevet

I snitt 6-7 timer.

Om jeg er fysisk/psykisk utslitt etter aktiv dag/periode, kan jeg gjerne sove i 11-14 timer.

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (47 minutter siden):

3-4 stort sett

Hvorfor så lite?

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor så lite?

Fordi jeg får ikke sove mer enn det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...