AnonymBruker Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Jeg er deprimert/utmattet. Sover ca 11 timer i døgnet. Anonymkode: a8bc3...6ee 0 Siter
Glitter Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober 10-11. Av og til 12. Er ikke deprimert. Men etter seponering av Leponex har jeg vel ikke sovet så mye som 12. 0 Siter
Ftss Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober 4-7, men det er dårlig kvalitet. Ikke vært uthvilt på maange år. 0 Siter
emilie321 Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober 4-6 timer og det er ikke sammenhengende. En sjelden gang får jeg 7 timer tilsammen og det merkes. 0 Siter
krøll9 Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Har varierende søvnmønster. Den siste uka har jeg sovet ca. 5 timer hver natt, den natta her enda kortere. Det mest anstrengende med det er timene jeg venter på sovne. La meg kvart over 10 i går og var fortsatt våken halv tre. Vekkerklokka går halv sju mandager. Har egentlig sluttet med innsovningstabletter men vurderer begynne igjen. I dag er første dag jeg merker at jeg er sliten på en sånn måte at jeg ikke får gjort det jeg skal. 0 Siter
Ekstra Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober (endret) Sover mellom 4 og 8 timer. Skulle gjerne sovet jevnt over 7 - 7,5 og i strekk, sliter litt for mye med å sovne og oppvåkning i løpet av natta. Tilbringer for det meste 8 timer i sengen. Endret 13. oktober av Ekstra 0 Siter
Fru2020 Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober 10-15 alt etter om jeg er deprimert eller i nøytralform. 10-12 i gode perioder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober 7-9, men har gjerne en til to netter i uka som jeg ikke sover i det hele tatt. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober 8-10 timer. Er jeg veldig sliten eller utslitt så sover jeg mer. Må begrense mengden jeg sover med vekkeklokke. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober I snitt 6-7 timer. Om jeg er fysisk/psykisk utslitt etter aktiv dag/periode, kan jeg gjerne sove i 11-14 timer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Ikkeanonymnok skrev (47 minutter siden): 3-4 stort sett Hvorfor så lite? Anonymkode: a8bc3...6ee 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor så lite? Anonymkode: a8bc3...6ee Fordi jeg får ikke sove mer enn det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.