munchin Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Hva betyr det? (Alvorlig depresjon på tidspunktet). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober At man holder ting for seg selv og ikke sier noe om problemene. Men igjen så har du vel oppsøkt psykiatrien frivillig? Anonymkode: ca4f0...422 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Det sier seg vel selv? At du dekker til og ikke er åpen Anonymkode: 9b78b...be7 0 Siter
munchin Skrevet 12. oktober Forfatter Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det sier seg vel selv? At du dekker til og ikke er åpen Anonymkode: 9b78b...be7 Jeg trodde kanskje det samme noe om at det ikke viste på meg at jeg var dårlig. 0 Siter
munchin Skrevet 12. oktober Forfatter Skrevet 12. oktober munchin skrev (Akkurat nå): Jeg trodde kanskje det samme noe om at det ikke viste på meg at jeg var dårlig. Sa noe om.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.