munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva betyr det? (Alvorlig depresjon på tidspunktet). 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Tildekkende! Beklager skrivefeil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden At man holder ting for seg selv og ikke sier noe om problemene. Men igjen så har du vel oppsøkt psykiatrien frivillig? Anonymkode: ca4f0...422 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det sier seg vel selv? At du dekker til og ikke er åpen Anonymkode: 9b78b...be7 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det sier seg vel selv? At du dekker til og ikke er åpen Anonymkode: 9b78b...be7 Jeg trodde kanskje det samme noe om at det ikke viste på meg at jeg var dårlig. 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden munchin skrev (Akkurat nå): Jeg trodde kanskje det samme noe om at det ikke viste på meg at jeg var dårlig. Sa noe om.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.