AnonymBruker Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Hvor ofte er du hos fastlegen for å snakke om virkningen av den nye medisinen du har startet på? Mtp virkning, doseøkning osv Anonymkode: b285e...e00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Kommer an på medisinen? Men har vell egentlig aldri hatt særlig oppfølging av fastlege ved medisinbruk. Har kun fått anti-dep, sovepiller og beroligende så kanskje ikke mye og følge opp sånn sett. Anonymkode: e1a4a...ffa 0 Siter
krøll9 Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Har tatt noen blodprøver med jevne mellomrom. Har jeg hatt timer på dps så har jeg blitt spurt om opplevelse av virking eller bivirkning, men har ikke endret frekvens på timer, hatt mer hyppig kontakt pga dem, eller lignende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Ikke fastlege, men har hatt time ukentlig hos psykiater ved oppstart på nye medisiner. Anonymkode: 3d821...6dd 0 Siter
Fru2020 Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Jeg startet medisiner for tre uker siden. Har fått time hos psykiater til vurdering den 17.november. Men jeg har bestilt en time hos fastlege selv for å vurdere pga bivirkninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.