Gå til innhold

Jeg skal ikke ha barn fordi jeg vil straffe foreldrene mine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg har ikke opplevd noe spesielt vondt i barndommen. Jeg bare føler jeg ble oppdratt feil og mamma tok for mange dårlige valg. Pappa dro fra oss. Han er i live, men svarer aldri når jeg skriver til han. Han gratulerer meg bare med dagen.

Mamma har aldri hatt råd til så mye. 
I tillegg har hun veldig ofte sagt nei til ting jeg hadde lyst til som barn, pga begrenset økonomi, vi bor for langt vekk (alltid bodd veldig øde) og hun blir ofte fort sliten av å være med på mye.

Ser bare for meg om hun hadde vært en mer høyt utdannet person, som var mye mer interessert i å utforske, var enda mer ekstrovert og mer karismatisk, så hadde sikkert jeg vært det og. Men det var liksom alltid bare sånn negativt svar, så lurer på om det har blitt en del av meg? 

Føler det er så vanskelig å forandre kjernen min. 

Har også arvet pappa sin depresjon. Både jeg og broren fra samme far har de samme problemene. Søsknene fra annen far har ikke disse problemene. 

Så jeg skal ikke ha barn, fordi jeg på en måte ikke er glad i foreldrene mine. Jeg har hele mitt voksne liv prøvd å forandre meg helt. Men det går liksom aldri. Men jeg vil ikke være datteren deres. 

Noen fler som har opplevd lignende eller kjenner til noen?

Anonymkode: 07ec4...ce8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at du har en høyere utdannelse og en lønn på over millionen?

Skrevet
24 minutes ago, Dorthe said:

Goddag, mann - økseskaft..

AnonymBruker
Skrevet
Dorthe skrev (27 minutter siden):

Følte du deg truffet? Du er vel en av de som har så mye sympati med de stakkars mødrene. 
Nei har bare blitt sånn kjedelig og normal som mamma. Har bedre inntekt en henne ja, men hadde jeg fått barn så hadde levestandarden gått ned her og. 

Men det skyldes vel at jeg har arvet hennes intelligens. Og jeg vil ikke videreføre det, jeg synes ikke det er bra nok sånn vi er.

Skrevet

Hvorfor er det bra å være ekstrovert og karismatisk?

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (1 time siden):

Hvorfor er det bra å være ekstrovert og karismatisk?

fordi man får mer beundring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...