Gå til innhold

bare fylla eller psykose? eller gåing i søvne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er en dame med diagnose Schizoaffektiv, stabil med klozapin

men jeg hadde en liten episode i helga, etter for mye inntak av cider, vodka og sånt.

jeg lå i senga og våknet og måtte på do. Men jeg trodde jeg var i en annen by, der jeg vokste opp,og trodde jeg var i soverommet mitt der og prøvde få opp døren for å få tisset. men det var ingen dør der! i virkeligheten drev jeg å nesten reiv ned tvén som hang på veggen.

Anonymkode: 924e5...c9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig bare fylla. 

Anonymkode: c6649...e68

Skrevet (endret)

Det å våkne og ikke vite hvor man er med det første hender meg støtt og stadig. Det kan ta noen sekunder før jeg skjønner det. Trodde det var ganske vanlig, uavhengig av fyll og psykose.

Endret av Vendi
AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (4 minutter siden):

Det å våkne og ikke vite hvor man er med det første hender meg støtt og stadig. Det kan ta noen sekunder før jeg skjønner det. Trodde det var ganske vanlig. 

ja det har jeg opplevd masse, men her raserte jeg nesten hele soverommet og tv`n hang 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ja det har jeg opplevd masse, men her raserte jeg nesten hele soverommet og tv`n hang 

Åja, nei, da er det jo på langt nær vanlig eller normalt..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan fort være en reaksjon på for mye alkohol hvis man tåler det dårlig.

Anonymkode: c6649...e68

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemmer for blackout som følge av fylla kombinert med klozapin. 

Anonymkode: 7dca8...446

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...