AnonymBruker Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober At man feks i løpet av en dag har psykotiske symptomer, men også tider i løpet av dagen hvor man er ute av det og klarer å tenke klart og friskt? Anonymkode: 35929...876 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Ikke ifølge rettspsykiater i min rettsak. Svært usannsynlig sa han. Noe advokatene tolket som mulig. Anonymkode: 9805d...9c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke ifølge rettspsykiater i min rettsak. Svært usannsynlig sa han. Noe advokatene tolket som mulig. Anonymkode: 9805d...9c1 Du må jo skille mellom ditt tilfelle og hvordan det er generelt. Anonymkode: 845ae...910 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må jo skille mellom ditt tilfelle og hvordan det er generelt. Anonymkode: 845ae...910 Ja mulig det. Ville bare få frem at det er uenigheter i det der. Anonymkode: 9805d...9c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober nachnoo skrev (På 16.10.2025 den 12.43): Det er absolutt mulig. Er det også mulig at disse symptomene bare vil forsvinne av seg selv uten inngripen? Anonymkode: 35929...876 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober nachnoo skrev (1 time siden): Mulig, men lite sannsynlig. Men kan det ikke ha noe å si hvilke type psykotiske symptomer man har? Hørselshallusinasjoner (eksempelvis kommentetende stemmer) har vel lettere for å forsvinne av seg selv enn f.eks vrangforestillinger? Anonymkode: 35929...876 0 Siter
nachnoo Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hørselshallusinasjoner (eksempelvis kommentetende stemmer) har vel lettere for å forsvinne av seg selv enn f.eks vrangforestillinger? Vet ikke. Det jeg vet er at det er langt større mulighet for å fjerne symptomene om man behandler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.