Gå til innhold

Homofile bryter med FRI: – Det finnes kun to kjønn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nettavisen.no/skeive/lhb-norge/homofili/homofile-bryter-med-fri-vi-har-ulikt-syn-pa-kjonn/s/5-95-2676388

Den nye organisasjonen for lesbiske, homofile og bifile har sett dagens lys. Organisasjonen har fjernet «T» for «trans» fra LHBT+-begrepet.

I motsetning til Fri – Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold, mener LHB Norge at det bare finnes to kjønn.

Bra. Så står gærningene i FRI alene igjen på perongen.

Anonymkode: 31984...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2025 den 23.46):

Så står gærningene i FRI alene igjen på perongen.

Alene og alene. De har enormt mye makt og får diktere politikere, helsevesen, BUFDIR, kommuner og gud og hverman med desinformasjonen sin. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Synes det er mye mindre fokus på kjønnsinkogurens nå enn før korona. Dette skjer samtidig med en økende illliberal trend. Vestlige snowflake problemer får ikke samme oppmerksomhet nå som før. Samfunnet har forandret seg veldig og vesten er over middagshøyden. Om det retter seg igjen blir det nok fokusert på igjenn. 

Men med Gaza, Ukraina, Trump, Overbefolkning, mafiageupper og barnekriminallitet er det lite forståelse for kjønnsdysfori. Om det er bra vet jeg ikke. Ettersom jeg ikke har noe personlig forhold til kjønnsskifte kan jeg ikke dra noen konklusjoner.

Jeg synes jo det virker som galskap. Særlig den epidemien som var på 10 tallet av folk som diskuterte pronomen osv. men som sagt samfunnet er ikke opptatt av dette i så stor grad lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Bra.

Uansett har transkjønnede mye makt politisk, i USA er de helt rabiate.

Anonymkode: c4a10...12d

Skrevet

Ikke overraskende. Å være homofil er ikke det samme som å være radikal og woke på alle områder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...