AnonymBruker Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Var på konsultasjon for kosmetisk kirurgi og kirurgen spurte om han kunne kontakte fastlegen. Hva kan være grunnen til dette? Er det vanlig at de gjør det eller kan det være fordi jeg fremsto som en syk person på konsultasjonen sånn at kirurgen vil høre med fastlegen først at jeg ikke har diagnoser? Anonymkode: a432b...bfb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Var på konsultasjon for kosmetisk kirurgi og kirurgen spurte om han kunne kontakte fastlegen. Hva kan være grunnen til dette? Er det vanlig at de gjør det eller kan det være fordi jeg fremsto som en syk person på konsultasjonen sånn at kirurgen vil høre med fastlegen først at jeg ikke har diagnoser? Anonymkode: a432b...bfb Har du noen diagnoser da? Anonymkode: ccbc5...953 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var på konsultasjon for kosmetisk kirurgi og kirurgen spurte om han kunne kontakte fastlegen. Hva kan være grunnen til dette? Er det vanlig at de gjør det eller kan det være fordi jeg fremsto som en syk person på konsultasjonen sånn at kirurgen vil høre med fastlegen først at jeg ikke har diagnoser? Anonymkode: a432b...bfb Jeg er akkurat nå glad på dine vegne for at du møtte på en fornuftig og omsorgsfull kirurg som tenker på deg og ditt beste fremfor profitt. Du har flere ganger skrevet om dette på DOL. Ut ifra svarene du har fått der vil du se grunnen til mye av hvorfor kirurgen ønsket å snakke med din fastlege. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.