AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (2 timer siden): Jeg har vært beltelagt noen ganger og dopet ned en gang. Sliter ikke så mye med det, men kan ha forståelse for at andre kan oppleve det som et traume. Tror du bare må våge å ta det opp med psykologen din. Selv om det er skikkelig skummelt. Lykke til. ❤️ Takk! Har sett kjapt gjennom papirene og jeg har vært lagt i belter 20-30 ganger og dopet ned fire. Det føles seriøst helt fucka. Både selve opplevelsen, og men også at jeg har vært mentalt på et sånt sted der de fant det nødvendig. Jeg er en ganske liten kvinne, ikke en stor og sterk mann liksom. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker så mye på dette for tiden, og jeg vet ikke hvor lurt det er å gjøre det heller, men jeg klarer ikke la være. Anonymkode: b4f59...511 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk! Har sett kjapt gjennom papirene og jeg har vært lagt i belter 20-30 ganger og dopet ned fire. Det føles seriøst helt fucka. Både selve opplevelsen, og men også at jeg har vært mentalt på et sånt sted der de fant det nødvendig. Jeg er en ganske liten kvinne, ikke en stor og sterk mann liksom. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker så mye på dette for tiden, og jeg vet ikke hvor lurt det er å gjøre det heller, men jeg klarer ikke la være. Anonymkode: b4f59...511 Vil du si litt om årsakene til slik behandling? Var du svært utagerende? Anonymkode: bd28a...54c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Vil du si litt om årsakene til slik behandling? Var du svært utagerende? Anonymkode: bd28a...54c Nei, jeg har aldri vært voldelig. Det var fordi jeg prøvde å ta livet mitt og fordi jeg prøvde å komme meg ut av avdelingen. Da holdt de meg fast og jeg prøvde alt jeg kunne å komme meg løs fra grepet. Til slutt brukte de belter og injeksjoner når de ikke orket å holde fast lenger. Noen ganger ga de meg injeksjon mens jeg lå i belteseng, og jeg kan ikke forstå at det er lov. Hvorfor lurer du på det? Jeg vet ikke om det er lurt av meg å snakke om det med anonyme folk på nett, det kan hende det gjør "traumene" bare verre og at jeg bør spare det til psykologen. Anonymkode: b4f59...511 0 Siter
Marye Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Jeg ble beltelagt gjentatte ganger fordi jeg var manisk, men husker bare glimt men det verste var at de nektet å løsne på beltene så jeg fikk pisse så måtte ligge å pisse meg ut for masse mennesker Endret 1 time siden av Marye 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.