AnonymBruker Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober Tok serumspeil av Wellbutrin som lå over 9000. Behandler sa det skulle ligge mellom 300-1000 om jeg ikke husker feil? Jeg skal ta CYP test på mandag, men glemte å spørre om det er andre grunner enn CYP som kan føre til så høy konsentrasjon? Noen som vet? Anonymkode: 1a3c6...c6b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober Overdose kan føre til høye nivåer. Feil i prøven, ev. feilregistrering kan også føre til det. Anonymkode: 274e6...434 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Overdose kan føre til høye nivåer. Feil i prøven, ev. feilregistrering kan også føre til det. Anonymkode: 274e6...434 Jeg har tatt dosen som jeg skal i alle fall. Okay, kanskje det er det da, tenkte ikke på at det var en mulighet. Anonymkode: 1a3c6...c6b 0 Siter
Wellkatt Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Tok serumspeil av Wellbutrin som lå over 9000. Behandler sa det skulle ligge mellom 300-1000 om jeg ikke husker feil? Jeg skal ta CYP test på mandag, men glemte å spørre om det er andre grunner enn CYP som kan føre til så høy konsentrasjon? Noen som vet? Anonymkode: 1a3c6...c6b Serumspeilet på Wellbutrin skal ligge mellom 3000-5000, høres mye ut. Det er Diakonhjemmet som tar disse prøvene. Jeg brukte 350 mg fra 2019. Spurte legen om jeg kunne halvere. NEI var svaret..... Byttet fastlege I 2024. Hun tok en test, som svaret var over 7000, altfor mye..Begynte med 150 mg. Men nå har jeg omtrent ikke tatt de. Det skal jo helst nedtrapping, noe jeg ikke har gjort. Er i utrolig dårlig form. Er veldig plaget av angst, så har også brukt mye annet, pga søvn og. Er det noen som har opplevd det samme, så skriv og svar. Wellkatt 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Wellkatt skrev (18 timer siden): Serumspeilet på Wellbutrin skal ligge mellom 3000-5000, høres mye ut. Det er Diakonhjemmet som tar disse prøvene. Jeg brukte 350 mg fra 2019. Spurte legen om jeg kunne halvere. NEI var svaret..... Byttet fastlege I 2024. Hun tok en test, som svaret var over 7000, altfor mye..Begynte med 150 mg. Men nå har jeg omtrent ikke tatt de. Det skal jo helst nedtrapping, noe jeg ikke har gjort. Er i utrolig dårlig form. Er veldig plaget av angst, så har også brukt mye annet, pga søvn og. Er det noen som har opplevd det samme, så skriv og svar. Wellkatt Fant du ut hvorfor du hadde så høyt serumspeil da? Tok du CYP test? Anonymkode: 1a3c6...c6b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.