munchin Skrevet fredag kl 19:06 Skrevet fredag kl 19:06 Er det som tradisjonell samtale-terapi ved et DPS? Gjelder angst/depresjon og traumer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:15 Skrevet fredag kl 19:15 Gruppebehandling er hoveddelen av behandlingen. Man har individualsamtaler ca 1 gang pr uke. Ulike avdelinger bruker ulike terapimetoder. Anonymkode: 7d519...325 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:15 Skrevet fredag kl 19:15 Jeg har nettopp vært på utredning der og står på venteliste for traumebehandling. Mener de sa at det er tre gruppetimer i uka, to timer med individualsamtaler og to fellestreninger. Mulig det var noe mer også, fikk ikke med meg alt, det var krevende men også veldig fint å være der. Følte meg sett og hørt. Anonymkode: 3f16d...6b3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Send også bare en epost til de, de er flinke til å svare. Om du lurer på noe mener jeg Anonymkode: 286ee...a24 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Egenarbeid på «fritiden» er også en viktig del av behandlingen. På angstavdelingen skal man f.eks. utfordre seg på tre ting hver dag. Anonymkode: 7d519...325 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.