AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har det slik at jeg lett smiler og ler når det blir snakk om mine selvmordstanker og jeg vet ikke helt selv hvorfor, men tenker kanskje det er en slags mestringsstrategi fordi det er vanskelig å snakke om? Høres det logisk ut? Det er jo litt upraktisk siden det virker jo som man lyver om det man sier (enten man får spørsmål om man ikke tenker ta selvmord eller om man tenker ta selvmord). Anonymkode: 0a46c...611 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har det slik at jeg lett smiler og ler når det blir snakk om mine selvmordstanker og jeg vet ikke helt selv hvorfor, men tenker kanskje det er en slags mestringsstrategi fordi det er vanskelig å snakke om? Høres det logisk ut? Det er jo litt upraktisk siden det virker jo som man lyver om det man sier (enten man får spørsmål om man ikke tenker ta selvmord eller om man tenker ta selvmord). Anonymkode: 0a46c...611 det tenker jeg og:) eller at du ikke er så vant med å snakke om det/er ubehagelig osv. Anonymkode: 99e5e...0f2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.