munchin Skrevet 18. oktober Skrevet 18. oktober Jeg har brukt doseringen 6×42 mg en stund, men det er først nå i det siste at jeg merker mindre av depresjon, angst og tankekjør. 0 Siter
munchin Skrevet 18. oktober Forfatter Skrevet 18. oktober Jeg mener at jeg brukte 3×42 mg lenge og trappet opp til 6×42 mg for en god stund siden. Effekten kom først for 3 uker siden. 0 Siter
munchin Skrevet 19. oktober Forfatter Skrevet 19. oktober Glitter skrev (2 timer siden): Tar du medisin 6 ganger om dagen? Nei, det gjør jeg ikke. Men 3×42 mg ×2 blir det. 0 Siter
Glitter Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober munchin skrev (2 minutter siden): Nei, det gjør jeg ikke. Men 3×42 mg ×2 blir det. Ja det blir mer riktig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober For meg har det gått ca 2 mnd før jeg merket effekt etter å ha nådd ønsket serumkonsentrasjon. Har forhåpentligvis ikke nådd full effekt enda. Anonymkode: c42a7...b05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Jeg trodde feilaktig at jeg ble bedre av litium etter ca en uke etter oppstart. Men så viste det seg at det bare var en svingning oppover i humøret. Anonymkode: bf333...e1a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Jeg fikk et løft i humøret en uke etter at jeg nådde full dose. Så ble det langsomt bedre etter det. Anonymkode: 4b163...e42 0 Siter
munchin Skrevet 19. oktober Forfatter Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk et løft i humøret en uke etter at jeg nådde full dose. Så ble det langsomt bedre etter det. Anonymkode: 4b163...e42 Det gir håp! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.