Gå til innhold

Vanlig at det tar litt tid før en blir bedre når en trapper opp dosen Litium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt doseringen 6×42 mg en stund, men det er først nå i det siste at jeg merker mindre av depresjon, angst og tankekjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at jeg brukte 3×42 mg lenge og trappet opp til 6×42 mg for en god stund siden. Effekten kom først for 3 uker siden.

Skrevet

Tar du medisin 6 ganger om dagen? 

Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Tar du medisin 6 ganger om dagen? 

Nei, det gjør jeg ikke. Men 3×42 mg ×2 blir det.

Skrevet
munchin skrev (2 minutter siden):

Nei, det gjør jeg ikke. Men 3×42 mg ×2 blir det.

Ja det blir mer riktig. :)

AnonymBruker
Skrevet

For meg har det gått ca 2 mnd før jeg merket effekt etter å ha nådd ønsket serumkonsentrasjon. Har forhåpentligvis ikke nådd full effekt enda. 

Anonymkode: c42a7...b05

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde feilaktig at jeg ble bedre av litium etter ca en uke etter oppstart. Men så viste det seg at det bare var en svingning oppover i humøret. 

Anonymkode: bf333...e1a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk et løft i humøret en uke etter at jeg nådde full dose. Så ble det langsomt bedre etter det. 

Anonymkode: 4b163...e42

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk et løft i humøret en uke etter at jeg nådde full dose. Så ble det langsomt bedre etter det. 

Anonymkode: 4b163...e42

Det gir håp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...