Gå til innhold

Tenker du stort sett at "dette ordner seg"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller at "dette går til helvete"? Jeg lener mest til siste tanke. Er deprimert så det svartmaler en del.

Anonymkode: ca7fe...534

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok litt pessimistisk av natur, men velger å øve meg hele tiden på å si at det ordner seg :)  evt går det ikke så går det over ;) 

Anonymkode: 9f45c...787

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (2 minutter siden):

Et sted midt i mellom. 

Er sikkert det som er mest vanlig.

påskelilje
Skrevet

Jeg er evig optimist, og regner med at ting ordner seg. Det holdt på å gå galt på fredag, da jeg mistet den bussen jeg skulle hatt for å rekke et tog. Neste buss var såpass forsinket at jeg ikke ville rekke toget med den bussen. Ringte 3 naboer og spurte om de kunne kjøre meg et stykke på vei til toget. Den tredje var hjemme. Jeg rakk toget med 2 min margin, fordi det var forsinket 😱 Da var jeg stresset altså!

Men det gikk jo bra, denne gangen og 😅😅😅

AnonymBruker
Skrevet
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Jeg er evig optimist, og regner med at ting ordner seg. Det holdt på å gå galt på fredag, da jeg mistet den bussen jeg skulle hatt for å rekke et tog. Neste buss var såpass forsinket at jeg ikke ville rekke toget med den bussen. Ringte 3 naboer og spurte om de kunne kjøre meg et stykke på vei til toget. Den tredje var hjemme. Jeg rakk toget med 2 min margin, fordi det var forsinket 😱 Da var jeg stresset altså!

Men det gikk jo bra, denne gangen og 😅😅😅

Herlig innstilling!

påskelilje
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herlig innstilling!

Vel, joda 😅 Men jeg var ærlig talt glad for at jeg alene og at jeg kun hadde ansvar for meg selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...