AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Eller at "dette går til helvete"? Jeg lener mest til siste tanke. Er deprimert så det svartmaler en del. Anonymkode: ca7fe...534 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er nok litt pessimistisk av natur, men velger å øve meg hele tiden på å si at det ordner seg evt går det ikke så går det over Anonymkode: 9f45c...787 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (2 minutter siden): Et sted midt i mellom. Er sikkert det som er mest vanlig. Anonymkode: ca7fe...534 0 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er evig optimist, og regner med at ting ordner seg. Det holdt på å gå galt på fredag, da jeg mistet den bussen jeg skulle hatt for å rekke et tog. Neste buss var såpass forsinket at jeg ikke ville rekke toget med den bussen. Ringte 3 naboer og spurte om de kunne kjøre meg et stykke på vei til toget. Den tredje var hjemme. Jeg rakk toget med 2 min margin, fordi det var forsinket 😱 Da var jeg stresset altså! Men det gikk jo bra, denne gangen og 😅😅😅 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden påskelilje skrev (7 minutter siden): Jeg er evig optimist, og regner med at ting ordner seg. Det holdt på å gå galt på fredag, da jeg mistet den bussen jeg skulle hatt for å rekke et tog. Neste buss var såpass forsinket at jeg ikke ville rekke toget med den bussen. Ringte 3 naboer og spurte om de kunne kjøre meg et stykke på vei til toget. Den tredje var hjemme. Jeg rakk toget med 2 min margin, fordi det var forsinket 😱 Da var jeg stresset altså! Men det gikk jo bra, denne gangen og 😅😅😅 Herlig innstilling! Anonymkode: ca7fe...534 0 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herlig innstilling! Anonymkode: ca7fe...534 Vel, joda 😅 Men jeg var ærlig talt glad for at jeg alene og at jeg kun hadde ansvar for meg selv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.