AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Eller at "dette går til helvete"? Jeg lener mest til siste tanke. Er deprimert så det svartmaler en del. Anonymkode: ca7fe...534 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Jeg er nok litt pessimistisk av natur, men velger å øve meg hele tiden på å si at det ordner seg evt går det ikke så går det over Anonymkode: 9f45c...787 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Vendi skrev (2 minutter siden): Et sted midt i mellom. Er sikkert det som er mest vanlig. Anonymkode: ca7fe...534 0 Siter
påskelilje Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober Jeg er evig optimist, og regner med at ting ordner seg. Det holdt på å gå galt på fredag, da jeg mistet den bussen jeg skulle hatt for å rekke et tog. Neste buss var såpass forsinket at jeg ikke ville rekke toget med den bussen. Ringte 3 naboer og spurte om de kunne kjøre meg et stykke på vei til toget. Den tredje var hjemme. Jeg rakk toget med 2 min margin, fordi det var forsinket 😱 Da var jeg stresset altså! Men det gikk jo bra, denne gangen og 😅😅😅 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober påskelilje skrev (7 minutter siden): Jeg er evig optimist, og regner med at ting ordner seg. Det holdt på å gå galt på fredag, da jeg mistet den bussen jeg skulle hatt for å rekke et tog. Neste buss var såpass forsinket at jeg ikke ville rekke toget med den bussen. Ringte 3 naboer og spurte om de kunne kjøre meg et stykke på vei til toget. Den tredje var hjemme. Jeg rakk toget med 2 min margin, fordi det var forsinket 😱 Da var jeg stresset altså! Men det gikk jo bra, denne gangen og 😅😅😅 Herlig innstilling! Anonymkode: ca7fe...534 0 Siter
påskelilje Skrevet 19. oktober Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herlig innstilling! Anonymkode: ca7fe...534 Vel, joda 😅 Men jeg var ærlig talt glad for at jeg alene og at jeg kun hadde ansvar for meg selv! 0 Siter
Glitter Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Kan nok være litt pessimistisk. Dessuten blir jeg bare mer og mer engstelig med alderen. Også paranoid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Jeg har mye tanker om at alt går til helvete, at ting ikke går, at alt som ikke skal skje skjer osv, men innerst inne tenker jeg vel at det går bra. Hvis ikke hadde jeg tatt livet mitt for lenge siden. Anonymkode: f993e...d1d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Nei jeg tenker alltid det verste. Små ubehageligheter hauser jeg opp til katastrofeangst. Anonymkode: 1d1d8...e01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei jeg tenker alltid det verste. Små ubehageligheter hauser jeg opp til katastrofeangst. Anonymkode: 1d1d8...e01 Har du fått hjelp til å snu tankene? Anonymkode: ca7fe...534 0 Siter
Grendel Skrevet 20. oktober Skrevet 20. oktober Jeg må si jeg er midt i mellom. Jeg går ikke mye og bekymrer meg, men noen ganger må man være bevisst på at ting faktisk kan gå galt. Når det gjelder en del hverdagslige ting er det grenser for hvor galt det kan gå, så jeg har ganske lave skuldre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. oktober Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har du fått hjelp til å snu tankene? Anonymkode: ca7fe...534 Jeg har gått på DPS, fått støtte de psykoterapi og medisiner. Anonymkode: 1d1d8...e01 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.